piątek, 14 października 2016

Podsumowanie dnia na Youtube! :D

Hejka!
Dziś dużo się działo na moim kanale!
Dodałam aż 3 filmiki w jednym dniu, troche dziwne co? xD
Miałam dużą wene na nagrywanie dziś! :D
Na dziś to koniec moich wybryków na Youtube, czas to podsumować! :D
Czas też zająć się blogowaniem! ^^
 
Zacznijmy od wczorajszego filmu.
Informowałam was w nim o wielu sprawach, które planuje na najbliższe dni. :)
Chodziło tu o spotkanie dzisiejsze z widzami i czytelnikami bloga! :D
Ale również o nadchodzący maraton, który już się zaczął! :D
 
Dziś jako pierwszy pokręcony filmik...
Sorki, ale nie mogłam się powstrzymać!
Jestem dziś w tak szalonym nastroju! Pen pineapple apple pen! Mówi nasza szalona pioseneczka PPAP. Każdy ją zna! :D
 
Potem dodałam długo wyczekiwaną trzecią część Q&A.
Wreszcie znalazłam czas na nagranie tego filmiku.
Przepraszam bardzo, to miał być specjał na 800 subskrypcji, a ja mam już 841. O.o
Szok! Dziękuję wam za wszystkie kliknięcia! :D <333
 
I ostatni filmik, to filmik pamiątkowy z naszego spotkania i z kłótniami z turkami. xDD
Zanim obejrzysz, weź coś na ból głowy, czy coś... (UWAGA +18 przekleństwa****)
Całe spotkanie zepsuła pewna dziewczyna, ubrana w żółtą suknie.
Zaczęła nas wyzywać i nie tylko! ;-;
Turki przychodzili do mojego domu i nas bili.
XDD
 
Dobra! Za chwile kolejny post o spotkaniu!
~EmiRuda MCA


1 komentarz:

  1. Zapraszam na bloga (http://bananowa-awa.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.