niedziela, 30 października 2016

Mój wyjazd... :(

Witam się z wami po raz ostatni...
Możliwe, że na 3 tygodnie będę się musiała z wami pożegnać, wyjeżdżam.
Tak jak już wcześniej mówiłam. :/
Tutaj macie szczegółowe informacje:
Teraz chciałabym zwrócić się do administracji naszego bloga. 
A więc, władzę na blogu oddałabym Julii, ale ona nie pisze postów tylko jest naszą graficzką. (♥)
''Władzę'' oddaję Gabrysi. :D
Na 3 tygodnie zastąpisz mnie, a jeżeli nie ty to Ola. :D
Oczywiście możecie kontynuować moje serie itp., zezwalam również na to Elen i Martynie.
Mam nadzieję, że dziewczyny przypilnują i w środę napiszą werdykt pracy Martyny, a może zrobię to ja, jeżeli będę miała internet. :D
Więc mój wyjazd prędzej czy później odbyłby się.
Co jest równoznaczne z brakiem postów z mojej strony. Przepraszam.
Przerywam także wszystkie moje zabawy i kontynuacja odbędzie się po moim przyjeździe. :D

Okej! Teraz informacja dla ...
blogerek z KCA i BA, otóż biorę u was udział w zabawach róznego typu.
Z Violką sprawę mam już wyjaśnioną. :)
Prace oddam po moim powrocie.
Co do odbiorów nagród itp. także odbędzie się to po moim przyjeździe. :(
Wracam 20 listopada z tego co wiem. :D
A więc, w smutku muszę się z wami pożegnać!
Będę online (mam nadzieję) na snapie i naszej grupie na Facebooku! 
A więc, żegnajcie moi kochani!
~EmiRuda MCA, do zobaczenia za 3 tygodnie!!! ♥


2 komentarze:

  1. Tak pracę oddasz po powrocie! WRACAJ DO ZDROWIA!!! Czekam na twój post o tytule,,WRÓCIŁAM" !! /Violka_KCA

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.