poniedziałek, 24 października 2016

Porady modowe dla kobiet #1 - Stroje codzienne

Hej!
Czemu tak rano piszę dla was posta? No cóż... choroba robi swoje. Wczoraj pisałam, że źle się czuję.
Potem okazało się, że mam gorączke... więc nie poszłam do szkoły. :(
Dla mnie to troche uciążliwe, bo tydzień mam zawalony tymi kartkówkami, sami wiecie.
A dziś miały być 2 kartkówki i poprawa. Ale myślę, że jakoś sobie poradzę. :)
Dobrze zaczynajmy porad modowe dla kobiet!
Stroje nie są tanie, ale myślę że któryś komplet wam się spodoba. :)

1. Komplet ''Bordowy gust''
Ten komplet można wykorzystać na różne okazje, np. bal. Jako strój codzienny także nie jest zły. :)
Przejdźmy więc do wyceniania wartości :
Spinka ''Łagodność'' - 6000$
Kolczyki - około 100$
Sukienka - 24G
Bransolety - obydwie około 100$
Bordowe sandały - 5G
Nie wiem dokładnie ile kosztują bransolety i kolczyki, ale jestem pewna na 100%, że to jedne z najtańszych rzeczy w sklepie. ;)
Nazwa kompletu wzięła się od butów, ponieważ są one bordowe. :)
Koszt całego kompletu razem wynosi:
około 6300$ i 29G
Moim zdaniem nie jest to drogi komplet. ;)

2. Komplet ''Brzoskwiniowa moda''
Taki strój najlepiej nadaje się na bal. Nazwa kompletu wzięła się od sukienki, ponieważ jest ona brzoskwiniowa, tak samo jak sandały. :)
Wycenianie kompletu:
Spinka - 9G
Peleryna rosy (tylko w Halloween) - 42 000$
Brzoskwiniowa sukienka - 17G
Brzoskwiniowe sandały - około 700$
Koszt całego kompletu wynosi:
około 42 700$ i 26G
W tym komplecie wymagana jest duża liczba srebra, ale myślę że jeśli nie chcecie Peleryny Rosy, to możecie sobie odpuścić jej kupno. 
Oczywiście moim zdaniem Peleryna Rosy jest śliczna, zawsze chciałam ją mieć. <3

 3. Komplet ''Róż i błękit''
Połączenie dwóch kolorów - różu i błękitu, dało nazwę całemu kompletowi, który świetnie nadaje się na strój codzienny. 
Cena poszczególnych dodatków :
Różowe okulary - 24G
Sukienka - 18G
Rózowe półbuty - 9G
Bransoleta - bandana - około 200$
Koszt całego kompletu ogółem:
około 51G i 200$
Do kupna kompletu musicie wydać niemałą sumę goldów, ale myślę że nie pożałujecie! :D

 4. Komplet ''Czerwona Panienka''
Nazwa kompletu wzięła się oczywiście od koloru ubioru.
Komplet można wykorzystać na Halloween. :)
Wycenianie kompletu:
Kepi ''Tokyo Panda'' - około 500$
Kolczyki diablica - około 8G
Peleryna Rosy - 42 000$
Top ''Military'' - 16G
Gorset ''Diablica'' - około 18G
Czerwona spódnica - około 300$
Buty ''Diablica'' - około 21G
Przepraszam, że podaję ceny tak na ''około [...]'', ale większość mam zakupione i nie pamiętam ile kosztowały. :(
Wartość całego kompletu wyceniam na około:
42 800$ i 63G
No cóż, ten komplet jest dosyć drogi. Ale od czego jest ''sposób na G''?
Zachęcam do zajrzenia w zakładkę ''Poradniki''. :)

5. Komplet ''Kwiat Fantazji''
Sama nie wiem dlaczego tak nazwałam ten komplet, to chyba od tych kwiatów na głowie i na szyi. :)
wyceniamy poszczególne rzeczy:
Srebrny Diadem - około 7500$
Naszyjnik - 7G
Sukienka - 16G
Pantofle wieczorowe - około 1700$
Cały komplet ma wartość około:
9200$ i 23G
To jeden z najtańszych kompletów w tym zestawieniu. :)

6. Komplet ''Pocałunek Lilji'' (tak to ''lilji'' specjalnie)
Nazwa wzięła się od kwiatów na głowie.
Tutaj mamy już dosyć drogi komplet.
Wycenianie poszczególnych dodatków:
Spinka ''Lilia'' - 45G
Motylkowy Top - 43G
Spodenki ''Military'' - 34G
Rękawiczki ''Gwiazda rocka'' - 30G + status V.I.P.
Czarne rajstopy - około 8G
Buty ''Punk'' - 30G
Wyceniam komplet na:
190G + 50G na V.I.P., czyli 240G
Dosyć drogo, ten komplet bardziej dla bogaczy. :D
Słyszałam, że w środę mają rozdawać 500G na Facebooku! *u*

 7. Komplet ''Skrzydlata Panienka''
Tak, nazwa wzięła się od skrzydeł. :D
Wyceniamy!
Spinka ''Lilia'' - 45G
Wisiorek ''Porcelanowy Kwiat'' - około 200$
Bluzka ''Błękitna Gwiazda'' - około 29G
Spodnie ''Ne.On'' - około 32G + V.I.P
Buty ''Błękitna Gwiazda'' - około 23G
Skrzydełka wróżki Stelli - 155G +V.I.P
Razem :
261G i 200$ + 50G na V.I.P, czyli 311G i 200$ (około)
Ten strój jest najdroższy wśród wymienionych. ;)

8. Komplet ''Szmaragdowa panienka''
Nazwa kompletu wzięła się od koloru ubioru.
Wyceniamy :
Szmaragdowy kapelusz - 19G
Szmaragdowy top - 16G
Szmaragdowa spódnica - 5G
Prążkowane rajstopy - 13G
Zielone baletki - około 500$
Razem : 
około 53G i 500$
Całkiem, całkiem. :)

To już wszystkie komplety, które dla was przygotowałam dziewczyny! :D
Już wkrótce pojawi się post o modzie dla chłopaków (chociaż nie znam się na niej... :P).
To jak? Skorzystacie z którejś oferty? :D

~EmiRuda MCA
 

7 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje <3 Na pewno z jakiejś skorzystam. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :( Dzisiaj też mnie zaczęło boleć gardło i czuję, że mnie powoli rozbiera... No coż, taki mamy klimat :D
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, ja już wróciłam do zdrowia i tobie życzę tego samego. <3 Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bestia dodał teledysk po długiej przerwie, opisz to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tia... dodał ale o tym że odchodzi ale mi wiadomość

      Usuń
  4. Piękne stylizacje. Najbardziej mi sie podoba komplet ,,Skrzydlata panienka" Wszystko do sb pasuje jak bd miec czas wolny jakis to zrobie g na te skrzydła i skorzystam,inne również są piękne.Masz talent 3 razy tak hahaah + ZŁOTY GUZIK MRMRM XDDDD Emilko! Wracaj do zdrowia!/Violka_KCA

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.