sobota, 15 października 2016

Sobotnie spotkanka, mój powrót na nk.pl - ZWYCZAJNY POST

Hejka!
Po wielkich trudach, zmianie przeglądarki, aktualizowaniu Adobe Flash Player, wreszcie udało mi się wejść na Awatarię na nk.pl.
Początkowo byłam zawiedziona tym komunikatem:
Okazało się, że muszę czekać tydzień na to aż Awataria zacznie działać, jednak tak nie było. B)
Wystarczyło odświeżyć grę! :D
Najpierw może przejdźmy do śmiesznych spraw i dziwnych spraw...
Słyszałam, że max liter w nicku powinno być 12.
A tutaj? Dziwne co?
Jest ich o wiele więcej! O_o
To zdjęcie zrobiłam na serwerze tureckim na Facebooku.
Teraz troche dziwne wydarzenie, a mianowicie:
Ten typ wydarzeń najbardziej mnie denerwuje!
To jest żałosne. >.<
A co  gdyby twoja mam to zobaczyła? :3
Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że pojedynków się nie daje. (foto niżej)
''Dacie pojedynek?'' - powiedział Norbert.
Norbercie, na pojedynki się wyzywa. (XDDD)
A poniżej efekty wkurzania turków!
Dowód nr 1 przedstawia sytuację, która udowadnia wam, że turkersi są zboczeńcami!!! O.o

Dobra, wystarczy tych głupot! xD
Teraz przyszedł czas na milsze wspomnienia! <3
Po powrocie na nk.pl już spotkałam pierwszych czytelników i widzów!
Serdecznie pozdrawiam:
*Żelkową* ♥
Moją sarenke SarnaEmilki. ♥
Suczka ee
Pozdrawiam także Natalcie! :D
Dziękuję jej także za informację o moich podszywkach, gdy nie było mnie na nk.pl na Awatarii stworzyła się masa moich podszywek... Uważajcie na nie! :[
To na tyle, do zobaczonka!
A i jeszcze tutaj taki filmik:

~EmiRuda MCA


4 komentarze:

  1. A czy tylko ja mam tak, ze tylko na firefoxie awataria mi dziala na nk, bo na chrome to nic sie nie wyswietla. Prosze niech ktos napisze czy tez tak ma czy tylko ja mam tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby Awataria działała ci na Google Chrome musisz mieć najnowszą wersję tej przeglądarki. Ponadto musisz włączyć wtyczkę Adobe Flash Player i ją zaktualizować. Jeśli chcesz, mogę zrobić o tym artykuł na blogu. :)

      Usuń
  2. A co by było jakby mamy Upitej Seksem albo Najeban*j by zobaczyły ich nick? B-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.