piątek, 7 października 2016

Wyprzedaż!!!

Hejka!
Wreszcie długo wyczekiwany piąteczek!
Jak tam u was? Jak oceny?
U mnie nie jest źle, ale i za dobrze...
Dobra, przejdźmy do tematu posta.
Co my tu mamy?
Wyprzedaż! Jest to komplet Ne.On, niestety mam tylko zdjęcie kompletu dla dziewczyn, ponieważ mam problemy z Awatarią... :/
A więc! Komplet został przeceniony o 67 G!!!
Moim zdaniem opłaca się kupić ten strój, na nk.pl mam już zakupiony ten komplet - niestety nie mogłam skorzystać z przeceny. :P
Ale, myślę że przecena jest dosyć wysoka i opłaca się!
Komplet jest bardzo ładny, zapewne u chłopaków także jest przecena na komplet Ne.On, bądź podobny! W każdym razie korzystajcie, póki czas! :D
~EmiRuda MCA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.