niedziela, 30 października 2016

AWATARIA, A RZECZYWISTOŚĆ - HALLOWEEN'OWY KLIMAT

Po raz 3? Się z wami witam! (chyba od słowa ''się'' nie zaczyna zdań, ale ok. xDD)
Dobra! Halloween mamy co prawdasz?! Więc ostatnimi czasy, gdy bazgroliłam w moim zeszycie (brzydkopisie) namaza... y namalowałam taki rysuneczek Halloweenowy. c;
Obrazek przedstawia Awatarkę w stroju kota, rysunek znowu rysowałam z pamięci i zapomniałam, że ten strój nie ma białej łatki na środku. :P
Nad rysunkami, bo narysowałam 2  (jeden oddałam na konkurs na bloga Kochamy Cię Awatario) rysowałam je około 3 godzin. ;_; 
Tak, czasami potrafię tyle czasu poświęcić na 2 rysunki. ;p
Ale uważam, że to jedno z moich najlepszych bazgrołów... yyy dzieł. :D
Wszystko widac na rysunku, awatarka w stroju kocicy. Wszystko jest, naawet proporcjonalne do siebie, dodałam nawet takie jakby tło w postaci szarego koła. :D
Widziałam kiedyś takie na Youtube, też chciałam coś wykombinować! :D
Przepraszam z góry za niewyraźne zdjęcie. :x
Może przejdźmy od razu do wad rysunku? 1 wadą bardzo rzucającą się w oko jest podpis, tak mój podpis... rozmazał się, wystarczyła 1 kropelka, aby mój rysunek legł w gruzach... :')
Mimo to postanowiłam wam go pokazać. :D
Oczywiście cieniowanie nie jest idealne, tutaj zastosowałam troszkę inny styl (nadal nad nim pracuje).
Oczywiście rysunek ma w sobie wiele błędów, ale nie jest też aż taką porażką...
Co o nim myślicie? Chciałabym poznać wasze zdanie! 
~EmiRuda MCA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.