niedziela, 9 października 2016

Nadchodzi aktualizacja?

Dobrywieczorek!
Tego posta piszę z telefonu, tak jak wczoraj. Czasami będę pisać posty z telefonu. ;D
A więc przechodząc do tematu:
Dostałam pewnego screena od koleżanki, za co bardzo dziękuję. :)
Jak widzicie jest to rosyjska Awataria! Zapowiada się już wkrótce nowe tło do zdjęcia. :D
Jak tło, to może i nowe ciuszki? Mam nadzieję, że tak! Tło ma tematykę przyszłości, roboty i te sprawy. Kosztuje ono az 2 klisze! :/
Mi się osobiście bardzo podoba! A wam? ;)

Chciałam także podziękować wszystkim, w szczególności Atremidzie z bloga BA i Violce z bloga KCA oraz Michałowi z bloga AON za wsparcie i poruszenie tematu hejtu. Jestem wielką przeciwniczką hejterów i będę walczyć z nimi do końca! :D
Albo inaczej, będę ich ignorować i robić to co mi się podoba, bo bez przesady zamknąć kanał i usunąć bloga z powodu jakiś pięciolatków co chcą się na kimś wyżyć, bo mamusia nie kupiła im misia... C;
~EmiRuda MCA



7 komentarzy:

  1. Gratuluję spostrzegawczości... Tło zostało tam dodane W POPRZEDNIE WAKACJE (czyli w 2015 roku), wraz ze strojami superbohaterów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale ja nie gram w rosyjskią Awtarię i może o tym NIE WIEDZIAŁAM. Dodam jeszcze, iż jest tam napis na żółtej "wstążce" i pisze tam najprawdopodobniej "nowe". :) /EmiRuda MCA

      Usuń
  2. Czytacie wiadomosci z emaila blogowego? Wysłałam propozycje na post...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdę, przepraszam ale rzadko tam wchodze ponieważ mam za dużo rzeczy na głowie.... Chodzi tu o szkołę, yt, blog, grupa itp.

      Usuń
  3. A wiecie, ze jak u dozorcy i ogradnika zdobedzie sie 20 lvl to dostajie sie jakies stroje co maja ponad tysiac image'u. U rosjan tak pisze, ale na fb na stronce avataria community tez o tym pisze, czyli na polskiej tez to jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mojego? Wejdź w zakładkę kontakt. Tam masz nk moje.xd

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.