sobota, 29 października 2016

TOP MODEL #2 - Halloween, przerwanie serii

Witajcie!
Jak jak to ja zapominalska, zapomniałam całkowicie o tej serii... :P
Czas oddawania prac już dawno minął, teraz pora zapoznać się z pracami do poczególnych osób.
Niestety Megumi wypisała się z zabawy, z powodu szkoły. :/
Praca nr 1 pochodzi od Daj Wina. :)
Bardzo podoba mi się połaczenie wszystkich dodatków, a przede wszystkim ta piękna suknia. *O*
Oczywiście ubiór ma tematykę Halloween za co otrzymujesz 1 punkt, natomiast za resztę ubioru dostajesz jeszcze 4 punkty.
Razem 5 punktów na 5 możliwych. :D

Następna praca od Asi.
Przede wszystkim widać komplet ''Diablica''.
Została dodany jeszcze peleryna Rosy. *_*
Cały komplet bardzo ładnie się prezentuje.
Jednak daję mu ocenę 4 na 5 możliwych.

Następna praca od Natalii.
Tym razem inna forma zdjęcia, bo robiona telefonem o ile się nie mylę. :)
Hm.. dosyć nietypowy ubiór, ale ładny. 
Daję ocenę 3 na 5 możliwych.

Ostatnia praca od Zuzi.
Tutaj także Awatarka w stroju Wiedźmy tak jak poprzedniczka, jest tu wiele dodatków między innymi rogi, ogon, kolczyki i pasek. :)
Strój także mi się podoba.
Daję ocenę 4 na 5 możliwych.

Niestety to wszystkie prace jakie dostałam, nie wiem czy inni zapomnieli, czy może wysłali mi prace, ale ja ich nie zauważyłam...
Także jeśli coś jest nie tak to napiszcie w komentarzu, wezmę to pod uwagę. :)
A oto nasza tablica wyników:
Niestety, ale muszę przerwać moją serię.
Powodem jest mój 3 tygodniowy wyjazd, o którym już was informowałam... :(
Więc, z serią wracamy za 3 tygodnie!
Do zobaczenia!
~EmiRuda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.