piątek, 7 października 2016

PODZIĘKOWANIA I INFORMACJE!!!

To znowu ja! :D
Na początku pokażę wam co jest tematem kolejnego posta :
Otóż, w niecały tydzień wybiło nam nawet więcej niż tysiąc wyświetleń!!! *O*
Dziękujemy za 19 290 wyświetleń! ♥
Ogromniasta liczba! Na prawdę, dla mnie to wiele znaczy!
Cieszy mnie fakt, że ktokolwiek czyta naszego bloga! <3
Powtórze to po raz 10000000000
JESTEŚCIE NAJLEPSI!!! ♥♥♥
Bez was nic byśmy nie osiągnęli!
Na prawdę jest mi miło i wesoło, na weekend taką wiadomość dostać. :)
 
A więc powiem wam coś! (mówię cały czas)
JEŻELI NA LICZNIKU WYBIJE 25 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ ROBIMY KONKURS!!! :D
Myślę, że uda nam się! Nagrody będą fajne! ^_^
Zapewne nasz konkurs będzie miał tematykę HALLOWEEN!
Zbliżają się najlepsze chwile na Awatarii, każdy kocha to święto!
 
Następną sprawą są zapisy do zabawy TOP MODEL
DO ZABAWY TOP MODEL JEST WOLNYCH JESZCZE 8 MIEJSC!
ZAPISAŁY SIĘ TYLKO 2 OSOBY.
Myślę, że wiele osób chciałoby wygrać status VIP?
Do roboty! Zapisujcie się do zabawy! :)
Na prawdę, zależy mi abyśmy zrealizowali tą zabawę! :(
ZAPISY SĄ NADAL! ZAPISZ SIĘ PÓKI CZAS! :D
 
Jeszcze wam podpowiem w tajemnicy, że za chwilkę na moim kanale nowy teledysk. :x
Do usłyszenia! :D
~EmiRuda MCA


2 komentarze:

  1. Ja się zgłaszam ale co będziemy robic w tej zabawie i czy będzie na NK czy na FB?

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.