niedziela, 23 października 2016

Wstępne informacje o moim wyjeździe...

Witajcie.
Na naszym blogu zawitał Halloweenowy nagłówek i tło.
Oczywiście Julia spisała się na złoty medal! Nagłówek jest śliczny. :D
Bardzo dziękuję ci Julcia. ♥♥♥

Dzisiaj nie jestem w dobrym stanie, że tak się wyrażę...
Dzień jest ponury, ja się bardzo źle czuje... Nie mam ochoty na nic. :(
Chicałabym poinformować was na wstępie o moim 3-tygodniowym wyjeździe. Żebyście nie byli zdziwieni dlaczego mnie nie będzie... :(

Otóż 31 października wyjeżdżam do szpitala (lub sanatorium, nie wiem co to)...
Będę tam od 31 października do 20 listopada, o ile się nie mylę... :(
Dlaczego ? Już wam tłumaczę...
Wyjeżdżam tam na leczenie skoliozy. Co prawda mam tylko (może aż) 15 stopni skrzywienia, ale dostałam skierowanie od ortopedy i po prostu muszę tam jechać...
Czym jest skolioza? To boczne skrzywienie kręgosłupa, zapewne wielu z was ma z tym problemy... :(
Ja od 3 lat CODZIENNIE ćwiczę na kręgosłup wieczorami. 
Szczerze? Mam już tego dosyć... muszę ćwiczyć do tąd, aż przestanę rosnąć. :/
Bardzo trudno jest mi się z wami pożegnać, ale spokojnie - został jeszcze tydzień. ;)
Od następnego piątku do niedzieli będę pracować na moim kanale - nagrywać 2 części horroru i nie tylko. :D
Nie dopuszczam do siebie myśli, ale muszę... Gdy tam wyjadę zostanę sama na 3 tygodnie, ten szpital jest gdzieś daleko za Kielcami z tego co wiem... To dziwne, bo nie będę nikogo znała. :/
Oczywiście będzie tam szkoła. Lecz czy będzie komputer? Czy będzie Wi-Fi?
Sama nie wiem... Mam nadzieję, że tak. Oczywiście wezmę ze sobą mój telefon, w którym będę miała internet, ale wątpie czy wystarczy mi na 3 tygodnie... :(
Jestem myśli, że będzie tam Wi-Fi i będę mogła mieć z wami kontakt.
Może i uda mi się napisać jakiegoś posta, ale wątpię w to...

Myślę, że to na tyle.
Do zobaczenia moi kochani! ☺
~EmiRuda MCA

4 komentarze:

  1. Zmieńcie kolor czcionki, bo to jest tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ta lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jak to jest ;C
    Sama mam problemy z ścięgnami a od tego mam teraz skolioze.
    Takie życie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.