piątek, 28 października 2016

AKTUALIZACJA HALLOWEENOWA!

Witajcie!
Przepraszam za nieobecność, szkoła - ale już jestem! Czekają mnie 3 dni wolności z piątkiem. (dziś)
Niestety w poniedziałek wyjeżdżam jak już mówiłam...
Dobra! Wreszcie mamy aktualizację, nareszcie jakaś porządna!
Tym razem na Halloween!
Wygląda to dosyć ciekawie. B)
Spójrzmy na wymianę cukierków na prezenty.
Nagrody są dosyć interesujące. Jeszcze nie rozumiem ich do końca, ale jakoś to ogarnę.
Ale czym tak w ogóle są cukierki?
Na górze ekranu macie taki oto obrazek.
Jest to ilość cukierków.
Musicie je zdobyć, aby dostać nagrodę!
Jak zdobyć cukierki?
Musicie mieć eliksir, dzięki któremu czarujecie ludzi!
Aby zdobyć eliksir musicie mieć następujące rzeczy:
Nowością jest tu wilcza jagoda, aby ją zdobyć musicie zagrać w mini gry takie jak wyścigi samochodowe lub surfongowe.
Gdy już mamy eliksir klikamy na osobę, którą chcemy zaczarować.
Inni także mogą nas zaczarować!!!
Ja już zostałam zaczarowana.
Mam ogon i kopyta demona. xD
 Oczywiście możecie zdjąć strój, podobny event był w prima aprilis, gdy chłopcy mieli stroje wróżek, a dziewczyny garnitury. :D
Aby zdjąć strój, klikamy na swojego awatara.
 Po zaczarowaniu jest wiele postaci.
U dziewczyn np.
Demoniczny ogon i kopyta. (mówie kopyta, bo to chyba one??)
Twarz wiedźmy
Twarz wampira?
Nie wiem jak wygląda sytuacja u chłopaków, ale widziałam chłopaków tylko w stroju nr 1. :D
Więc, życzę wam udanej zabawy i zaczarowania wielu osób! Happy Halloweeen! <3
~EmiRuda MCA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.