czwartek, 13 października 2016

Nadchodzące 4 dni - mojeplany, informacje

Witajcie w tym jakże oto szczęśliwym dniu i godzinie!
Nareszcie mamy chwilę odpoczynku od szkoły!
Ja jakoś przeżyłam te 3 kartkówki w środę i 2 testy dzisiejsze. ;__;
Nie wiem jak wy, ale ja czuję się szczęśliwa tym, że mam 4 dni wolne.
Dlaczego 4 dni? :O
Piątek, czyli jutro to NARODOWY DZIEŃ EDUKACJI SZKOLNEJ, czyli DZIEŃ NAUCZYCIELA! Zapewne każdy ma wolne! :D
Oczywiście weekend i... I poniedziałek. Dla mnie wolny, dlaczego?
Ponieważ prawie, że cała szkoła oprócz paru osób wyjeżdża na wycieczkę jednodniową do Tarnobrzega, a my będziemy mieć tylko 3 lekcje i do tego od 12 do 14! A z racji, że mam 20 kilometrów do szkoły to dla mnie nie opłacalne, z resztą wszyscy tak zapewne zrobią. Powiedzmy, że urządzę sobie mini ''wagary''. C;
Dobra! Koniec gadki!
Co będzie jutro?! Co mam w planach?! OOO DUŻO!!! :D
Po pierwsze mini maraton filmów piątek, sobota, poniedziałek! Nawet i po 2 filmy dziennie! :D
Oczywiście mam też w planach bloga, prace, dopracowanie bloga i stron takich jak Administracja! :D
Pojawią się też posty, mdzi. Być Projektantką! :D
To jak?! Gotowi na zabawę?! Gotowi na czytanie nowych ciekawostek?! :D
Już od jutra startujemy! :D 4 dni!
UWAGA!
Planuję zrobić spotkanie z czytelnikami i widzami na Awatari na Facebooku! ^^
Serdecznie zapraszam! Więcej dowiecie się na moim kanale! :D
~EmiRuda MCA

1 komentarz:

  1. Hah, ja mam 3 min do szkoły :D Jutro mam na 11:00, ale tylko 1h. I to nie normalna lekcja, tylko jakieś warsztaty w szkole z pierwszej pomocy. Większość mojej klasy nie idzie jutro, więc być może ja też sobie odpuszczę c; Hoho, ile wolnego czasu na pisanie postów! :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.