niedziela, 30 października 2016

Witajcie!


Witam.
Jeżeli mnie nie znasz i widzisz pierwszy raz, cześć jestem Paula na Awie Martynka. Kiedyś byłam tu na okresie próbnym. Przyznam, że dawno mnie tu nie było, plus nauka! Jak tam wasze oceny? U nas co miesiąc wywiadówka. He..
Tak, mój paszport. Nic się nie zmieniło, oprócz fryzury. Tak samo.

Taka tabelka informacyjna:
Nick: Martynka
Level: 24lv
Relacje: Zamężna

Nie mam co się wogóle rozpisywać. Awataria to najważniejsza gra w moim życiu, bez awy nie umiałabym ortografii, serio. :D


Ostatnio wciągnełam się w loga, Pierwsze jest halloween'owe. Na dole jest mój pseudomin w internecie ,,Cara''.

+  ♥Serdeczne podziękowania dla Emilki, która zgodziła się mnie przyjąć na bloga. ♥

(Gram na NK.PL)

Zegnam was. Cześć.

~ Martynka, Paulina (Cara ♥)



1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.