piątek, 21 października 2016

TOP MODEL #1 - STRÓJ CODZIENNY

Witajcie!
Wreszcie, nareszcie jestem! Najpierw wam wszystko powiem.
Otóż miałam szlaban, nawet nie wiem za co i nie miałam zbytnio czasu na pisanie postów...
Następny tydzień mam zawalony testami, kartkówkami i poprawami, także nie spodziewajcie się postów ode mnie... Jutro jeszcze dodam bardzo ważnego posta informacyjnego.
CO TU SIE DZIEJE?! NIE BYŁO MNIE ZALEDWIE 5 DNI, A JUŻ MAMY HALLOWEEN, NIE WIEM CO SIĘ DZIEJE!!! :D
Jestem tak niepozbierana, że nie wiem co mam robić! OMG!
Dobra! A więc, zacznijmy może... :p
Pierwszy strój od DAJ WINA.
Moim zdaniem jest ładny i daję mu ocenę pozytywną i najwyższą, czyli
5
Wiecie, stwierdziłam że będe sama oceniać wszystkie prace, dziś się nie rozpiszę, bo nie mam po prostu czasu... :/

Następna praca od Julki D., także ładna i otrzymuje ocenę
4

Nastepny strój od Gaby, czyli naszej adminki.
Oczywiście daję
5

Tutaj strój codzienny od Natalii.
Ocena to
5

Doszła nam jeszcze jedna uczestniczka Asia
Ocena dla twojego stroju na codzień to także
5

Następny strój na codzień od Julki
5

Strój na codzień od Violki, także bardzo ładny jak pozostałe. :)
Ocena to oczywiście
5

I ostatnia praca jaką dostałam pochodzi od Zuzi
5
Osoby, od których nie dostałam prac otrzymują 0 punktów.
Tabela wyników.
A już za chwilę poznacie następną konkurencję!
Skoro mamy Halloween, to następną konkurencją jest strój na Halloween!
Prace możecie wysyłać do następnego piątku!
Czas leci szybko! Czekam na wasze propozycje strojów! :)
~EMIRUDA MCA


8 komentarzy:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.