piątek, 9 września 2016

ZWYCZAJNY POST - bądźmy na bieżąco, informacje i testy

Jak mówiłam wcześniej oto 2 post dziś!
Może będzie jeszcze więcej, to zależy od czasu!
 
A więc najpierw wypowiem się ogólnie na temat szkoły i wakacji.
W ogóle jak wam minęły wakacje?!
Mi całkiem dobrze...
Ale ostatnio na języku polskim rozmawialiśmy o wakacjach...
i powiem wam szczerze, że po tej lekcji zaczęłam żałować, że wakacje się skończyły...
Szkoła, kartkówki... co jeszcze? A no tak, wywiadówki i testy...
Brak czasu na pisanie postów i granie w grę, brak czasu na nagrywanie na YT...
Tak... zapomniałam - to szkoła. :(
 
Dobra, może jakieś 2 tygodnie temu chciałam coś sprawdzić.
A mianowicie zrobiłam takie oto wydarzenie:
Tak, chyba domyśliliście się o co tu chodzi?
Chciałam sprawdzić, czy ludzie na Awatarii czytają opisy do wydarzeń.
O ile się nie mylę, wydarzenie trwało chyba.... godzinę.
Jak się okazało była TYLKO JEDNA OSOBA, która nie przeczytała opisu.
 Tutaj macie dowody. :D
A więc, zdarzają się osoby które od razu bez czytania idą na dane wydarzenie.
Ale o dziwo jest tych osób bardzo mało!
To dobry znak! :D
 
Myślę, że mogę jeszcze coś dodać!
Pamiętacie ostatni ''konflikt'', hm.. nie wiem jak to nazwać.
Ostatnio byłam oskarżona o nabijanie głosów w sondzie na bloga sierpnia.
Na szczęście sprawa została wyjaśniona i głosowanie odbyło się ponownie!
Tutaj nasz stary dobry plakat wyborczy.
No, jak to wiecie - plakat wyborczy jak plakat wyborczy.
Trzeba jakoś zachęcić do głosowania.
Więc powiem tak:
Jeżeli nasz blog spełnia wasze wymagania, jest dla was ciekawy i nie zawiera błędów ani innych niepotrzebnych rzeczy. Inaczej mówiąc podoba się wam, to zachęcam do głosowania na naszego bloga! Sonda znajduje się na blogu BAŚNIOWA AWATARIA.
Zachęcamy do oddania głosu na nasz blog, ale nie rozkazujemy. :)
 
Głosowanie kończy się jutro o północy.
Tym razem nie staram się tak mocno, jak kiedyś.
Mam nadzieje, że chociaż raz w życiu wygram taki plebiscyt, a raczej wybramy go razem z adminkami, bo one na to jak najbardziej zasłużyły. :)
Pozdrawiam wszystkich widzów, administrację, czytelników i przyjaciół! :D
Do zobaczenia!
~EmiRuda MCA


2 komentarze:

  1. Przepraszam za literowke nie mam jak poprawić "wygramy" powinno być. Zamiast "wybramy". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ;) i mam nadzieje że w tym głosowaniu nie powtórzy się jakiś tam konflikt a że wyjaśniona to masz racje i lepiej żebyśmy nie wracali a propo wydarzenia ,,Oddaje konto 38 lvl" i z opisem masz racje że niektóre ludzie nie czytają opisy bo po prostu jak widzą wydarzenie że ktoś oddaje to zaraz klik i sama wiesz a po 2 są tez ludzie takie jak że zamiana kontami że niby najpierw ty a potem ja To napewno chcą oszukać lepiej uważać oczywiście dobrze że poruszyłaś ten temat ;) Jak będzie więcej typu tych wydarzeń zrobie tez o tym post bo nawet nie wierze że nie które ludzie tak się nabierają z oddawaniem kont Pozdrawiam /Upita Seksem

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.