piątek, 2 września 2016

BEKOWO TV - anulowanie numerowania moich postów, pierwszy raz w gimnazjum? :)

Witajcie!
Jak tam pierwsze wrażenia w szkole? U mnie normalka! Już 3 rok chodzę do tej szkoły.
Ale zrozumiem nowych uczniów, którzy zmienili szkołę - chodzi mi o przejście z podstawówki do gimnazjum. :)
Ja już przeszłam tą próbę, jaki był pierwszy dzień?
No cóż, gdy weszłam po raz drugi do tej szkoły - nikogo nie znałam!
Czułam się samotnie, patrzyłam na innych.
Stałam w rogu... (niektórzy mają już znajomych)
Nagle podszedły do mnie kiedyś - nieznajome z mojej klasy, teraz najlepsze przyjaciółki. :)
Zapoznałyśmy się, potem na lekcjach zapoznawałyśmy się z nauczycielami.
Na lekcji wychowawczej, a raczej na W-F (wychowaniu fizycznym) grałyśmy w grę...
dokładniej mówiąc - podawaliśmy sobie piłki (siedzieliśmy w okręgu) i mówiliśmy imiona poprzedników. Ta zabawa miała na celu zapamiętanie naszych imion. ^_^
Po paru dniach, byłyśmy już dobrymi koleżankami, a teraz to już jesteśmy najlepsze przyjaciółki. :D
 
 
Dobra! Przejdźmy do rzeczy, usuwam numeracje postów.
Wiecie o co chodzi?
Na przykład: ''Bekowo TV #3'', uznałam że numerowanie postów nie ma sensu, ale jeżeli chcecie aby posty były dalej numerowane to poinformujcie mnie w komentarzu. :)
 
Przejdźmy teraz na serio do ''bekowych'' wydarzeń i zachowań.
Informuje na początek, że ten post nie ma na celu nikogo obrazić.
Został stworzony tylko w celach humorystycznych. :)
 
Zacznijmy od ''mistżóf'' (mistrzów*) ortografii. :P
Nie da się nie zauważyć błędów, w tym oto wydarzeniu.
Pozwólcie, że to poprawię - bo zaraz wyjdę z siebie i stanę obok. O.o ;___;
*dziewczyny (ale ''laski'' także da się zaakceptować)
*ważny; *która; [...]
 

Tutaj także mamy w pewnym sensie błąd.
Ale w tym przypadku wydaje mi się, że zostało to napisane specjalnie... CHYBA
*żony (;___;)
 

Tutaj już coś innego, mam na myśli nick.
 ostatnio dosyć popularne są nicki typu: ''DLA LASEK'', 'SZU CHŁOP''... XD
O nie, znowu zboczeńcy na Awatarii.... dobra już bez komentarza! XD

Ok, następne dziwne nicki.

Ohoho.... oby na pewno istnieje taka strona?
W takim razie... NIE MAM ZAMIARU JEJ ODWIEDZIĆ.
XDD
 
DUŻO CENZURY na tej Awatarii... ;___;

To już jest obrażenie mojej osoby!
Nie jestem chłopakiem!!! -.-
(wiem, że ktoś sobie ''beke'' robił xd)
 
Następne, tekst dnia:
Nie, na pewno ci nie zrobie.
Nie mam maszyny. XDDDD
 
A tutaj takie wygłupy z koleżankami!
Pozdrawiam! xD ^_^
 
Oczekujcie jeszcze dziś zapisów do nowej zabawy!
Paa!
~EmiRuda MCA
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.