czwartek, 29 września 2016

CIEKAWOSTKI ZE ŚWIATA YOUTUBERÓW AWATARII - mój kanał; przegląd

Hejka!
Znowu was witam! xD
Dawno nie było postów tego typu, więc postanowiłam go napisać.
Dzisiaj skupimy się na kanale EmiRuda MCA (mój).
Przed chwilą na kanale pojawił się nowy teledysk:
Jak wam się podoba? To wersja na Awatarii, co mi się najbardziej podoba w tym wszystkim?
Miniatura. xDDD
Dobra! Ostatnio pojawił się SzparUP!, więc postanowiłam go nagrać na Awatarii.
Teledysk nagrałam wczoraj, a dziś go montowałam. I jest! Możecie go obejrzeć. x3 (i ocenić w komentarzu)
A tutaj macie oryginalny teledysk do tej piosenki:
Mi się osobiście piosenka bardzo podoba, ponieważ ''opowiada'' ona o internecie, itp.
W ogóle SzparRap, robienie teledysków to ich rapów jest bardzo popularne na Awatarii, moim zdaniem. Na moim kanale to już 3 piosenka z SzparRapu, tym razem jest to SzparUP.
A tutaj macie inne teledyski z mojego kanału, które są związane ze Szparagami. :D
Powyższy teledysk, to mój pierwszy ''AwaRap'' (SzparRap), widać w nim moje ''niedoświadczenie'', do nagrywania teledysków... Ale! Wtedy dopiero zaczynałam i wiecie... xd
Tutaj nowsza wersja z tego roku, niedawno, bo w wakacje była premiera :
Ten teledysk zdecydowanie lepiej mi wyszedł, niż tamten (Hermiona vs Smerfetka).
No i oczywiście mamy gościa specjalnego!!! Anię Awatarię!
Już wkrótce (mam nadzieję) kolejny teledysk feat. Ania Awataria! ^^
 
A teraz inne teledysk, ostatnio nagrywałam rosyjskie piosenki...
Chyba każdy to kojarzy!
Taki teledyski już są na Youtube (o Awatarii)
też postanowiłam nagrać swój własny! :D
A tutaj hit !
U mnie w szkole, to dosyć popularne ''ruskie techno'', wszyscy mamy z tego ''beke''. xD
Nawet robiliśmy impreze w toalecie. Na 1 miejscu w play liście ''eta dikoteka''. :x
Haha, stare dzieje! :')
 
Ostatnio nagrywam dużo teledysków!
Tutaj kolejny teledysk!
Obecnie to jedna z moich ulubionych piosenek. (film niedostępny na telefonach)
Chyba i tak nikt nie obejrzy wszystkich filmów zamieszczonych w tym poście. xD
Kto tak, pisze w komentarzu!
I nie zapominajcie o ocenie 1 teledysku! To dla mnie ważne! :)
~EmiRuda MCA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.