środa, 21 września 2016

WITAJCIE !

Siemka awatarowicze ! Jestem tutaj nowym adminem , na próbę.
Będę organizował zabawy takie jak ; Klasa , wykreślanki , ubieranki i dużo innych :)
Ze mną nie będziecie się nudzić na początek kilka faktów o mnie :8
*Mam na imię Fabian 
*Jestem dzieckiem 
*Mam 11 lat 
*Mam 26 zwierzaków  (po prostu zoo XD) 
*Jestem otwarty na wasze propozycje 
*Na awce nazywam się APORT KU*WO (bez * tylko z k )
*Mam 23 lvl.
Myślę że ze mną się nudzić nie będziecie i pozdrawiam , a i za błędy ortograficzne nie odpowiadam tylko mój mózg ;)
SŁOWNIK : 
LVL - LEVEL 

                                                      ~PYTEK 

3 komentarze:

  1. Hoho, 26 zwierząt. Nie wytrzymałabym z tyloma xDD
    Powodzenia! Życzę Ci, abyś został tutaj adminem na stałe c;
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  2. APORT KU*WO (bez * tylko z k ) powinna byc z R xd heh

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.