czwartek, 15 września 2016

Co nowego? + pierwsze zdjęcia z czytelnikami! ♥

Witajcie!
Dzisiaj wchodząc na Awatarie zauważyłam iż nasza kochana gra ma nową ikonę!
Zobaczcie sami!
Moim zdaniem to bardzo udana ikonka!
Jest wręcz śliczna!
Podoba mi się nie tylko wygląd Awatarki, ale i tło i sposób jej ustawienia czyli poza!
Moja ocena to:
10/10
Ale to nie wszystko dziś! Wreszcie się doczekałam!
Było mi tak smutno, że odkąd blog funkcjonuje nie spotkałam żadnego czytelnika, a tu proszę!
Miła niespodzianka!
Na skwerze spotkałam czytelniczkę o nicku SWEET GIRL!
Pozdrawiam cię serdecznie ! ~Besos!
 
No to na dobry początek! Bo wywołałam przysłowiowego ''wilka z lasu''!
Pamiętacie zabawę ''Nie lubię poniedziałków''?
Nie wiem, czy dziś się wyrobię, raczej nie ale jutro ją dokończymy!
A co do wilka - jutro mam kartkówkę z historii... TAK NA PRAWDĘ.
Muszę zacząć się uczyć! I do biologii... chyba wybaczycie mi, że tylko jeden post.
Ale z drugiej strony, może któraś z adminek zrobi 3 część mojej serii o lekcji historii? :D
Zezwalam! Ale tylko dziś! ^_^
Oki, śpieszę się!
Paa! Miłej nauki itp.... ;-;
~EmiRuda MCA



1 komentarz:

  1. W koncu zmienili ikone bo od poczatku czy tam polowy (nie pamietam juz) pazdziernika 2015 byla ta sama ikona czyli prawie rok xD.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.