piątek, 9 września 2016

Loga - wybór loga na naszego bloga! (rymy Esia)

Witajcie!
Dzisiaj tak na szybko 2 posty walnę, nie mam czasu w ogóle ostatnio.
Mam taki głupi plan lekcji, że kończę najczęściej o 15:15 lub 16:10!
 
Więc wiecie... szkoła i te sprawy...
Dobra, przejdźmy do tematu!
Mamy dwa loga, jedno moje- jedno julki.
Na razie nie będę zdradzać czyje jest czyje.
Ale macie tutaj wzory! (Zakaz Kopiowania)
LOGO 1
LOGO 2

A więc, obydwa loga moim zdaniem są super, ale trzeba wybrać jedno!
Nie mam pojęcia które! Zostawiam tą decyzję w waszych rękach!
Sonda na dole!
~EmiRuda MCA
 


1 komentarz:

  1. Ja uważam że 2 logo jest lepsze!;) Logo yt z podpisem waszego bloga jest bardzo fajne bo ten blog jest z youtuberkami XDDDDDDDDDDDD A bardzo fajne ;) Logo bloga KCA prawdopodobnie na 80% będzie dopiero w grudniu na święta!;D /Upita Seksem

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.