wtorek, 13 września 2016

CIEKAWY TEMAT - Ciekawe pytanie!

Witajcie!
Jak minął dzień w szkole? Ja jutro mam kartkówke, a dziś miałam kartkówkę z modlitw z religi! O.o
Mam strasznie dużo pomysłów na posty oraz zabawy, jest ich setki (nie no bez przesady).
Przedstawiam wam jeden z nich!
Otóż wiele osób pyta się mnie, czy łatwe jest nagrywanie teledysków?
Ja je nagrywam już ponad rok i dla mnie to banał.
Ale chciałabym wam to przedstawić, nauczyć... nie wiem czy w filmie czy opisać na blogu.
Ale od czego mamy sondy i komentarze.
Dobra! Słuchajcie teraz! Na dole znajduje się sonda, a tam pare opcji do wyboru.
Wybór należy do was!
Polecam zapoznać się z sondą, oraz wybrać odpowiedź, która jest według was najlepsza.
Mozecie też napisać w komentarzu. ;)
~EmiRuda MCA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.