wtorek, 13 września 2016

Moja Historia o Awatarii

Hejka 
Ostatnio długo mnie nie było z powodu szkoły...już mieliśmy 2 sprawdziany na wejście :/.
Ale dziś znalazłam czas by wkońcu coś dodać :) . A mianowicie chcę wam opowiedzieć moją historie o Awatarii jak się to zaczęło itp...Gdy zaczęłam grać w Awatarie miałam 8 lat . Bardzo się wciągłam w tą grę do dziś xd zwykle nie lubiłam robić zadań itp zwykle jak miałam G to od razu je wydawałam..XD . Grałam dość amatorsko w wieku 9/10 lat zaczęłam bardziej interesować się to grą i zaczęłam grać na FB tam również wydawałam G ale z czasem zaczęłam robić całkiem inne rzeczy lubiłam chodzić na Topy ponieważ miałam dużo ubrań i zwykle wygrywałam :D xD . Po czasie znudziło mi się to codziennie poznawałam nowe osoby byłam taką heheszką i ludzie po prostu mnie akceptowali taką jaką jestem ponieważ w rl tak nie było ;( nikt nie lubił mnie takiej jaką byłam do 6 kl podstawówki....ogólnie miałam bardzo kłótliwą klasę więc ja byłam takim malym pośmiewiskiem w sensie obgadywali mnie po kontach : C dlatego zaczełam grać w Awatarie tam miałam przyjaciół przy których byłam sobą zawsze było śmiesznie,radośnie....Ludzie którzy grali wtedy kiedy ja mowią dziś ,że kiedyś było lepiej...też tak w połowie mam może dlatego ,że odeszły ważne i potrzebne mi osoby :( . Teraz również mam nowych przyjaciół ale wtedy gdy grałam nie było czegoś takiego ,że wyraziłeś swoje zdanie a inni cię krytykowali za bycie sobą potrafiłam na tej grze i przy nich się wyluzować a teraz jest podobnie ponieważ ta gra jest dla mnie ważna nie zamierzam z niej odchodzić przynajmniej do 18 lat ani jej usuwać ona dla mnie bardzo duzo znaczy jest według mnie dość życiowa xd gram w nią już 5 lat stąd to serce nad moją głową :) . Awataria dużo dla mnie znaczy i na razie nie zamierzam z niej odchodzić... Dziękuje ci za przeczytanie !! Paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.