niedziela, 11 września 2016

INFORMACJE ZE ŚWIATA YOUTUBERÓW AWATARII + MOJE OPOWIEŚCI XD

Witajcie!
Chciałam podziękować wam za te 19 głosów oddanych na naszego bloga, jako bloga sierpnia 2016! :)
Nie udało nam się wygrać, ale liczy się zabawa! ;)
Dobra, co tam! ^_^ Może następnym razem się uda, może nie...
 
Oki, muszę się wam pochwalić tym co dzisiaj robiłam, jeśli nie chcecie tego czytać to możecie przewinąć w dół! :)
Dobra, dziś udałam się do Kraina, przed Kielcami.
Jest tam park rozrywki - wiecie rollercoaster (nie wiem czy dobrze napisałam), park linowy, park miniatur itp.
Jak mi minął dzień w Krainie? :D
Już wam opowiadam! Najpierw udałam się do Parku Miniatur.
Były tam małe hybrydy wielkich budowli takich jak Wieża Eyffla (tak to się pisze?), Piramida Cheopsa...
Może powiem wam jakie na przykład miniatury się tam znajdowały...
Np. Wodospad Niagara, Statua Wolności, Plac Św.Piotra w Watykanie, Krzywa wieża, Koloseum.
Ja jak to ja, oczywiście musiałam coś zepsuć.. xD
Eh.. co zepsułam? Mini fontannę na placu Św. Piotra w Watykanie. Ale cii, szybko to naprawiłam, żeby nikt nie widział. xDD
Był taki gorąc, nie mogłam wytrzymać! Ale jakoś przeszłam cała trase, do tego szłam pod góre! O.o
Po zwiedzeniu Parku Miniatur, poszłam na Park Linowy!
Był to mój pierwszy raz, ale tak czy siak wybrałam trasę najtrudniejszą. O.o
Najpierw przeszłam szkolenie, wiecie... zapinanie, tyrolka itp...
Najgorsze było to, że musiałam wejść na góre po wspinaczce, która była strasznie trudna i stroma.
Były chwile, jak przez 10 minut stałam w jednym miejscu, ale jakoś weszłam! xDD
Potem musiałam przejść przez liny, a potem zjechałam na tyrolce, to było naj!!
Jak już zjechałam, to miałam cały tor przeszkód przed sobą! To była masakra! :O
Jakieś ruchome kółka, liny, huśtawki, a nawet deskorolka!
Nie wiem jak to przeszłam, ale jak na mój pierwszy raz to dobrze!
Ani razu się nie przewróciłam, nie potłukłam się ani nic. Trochę mi zeszło, ale co tam!
Dobrze się bawiłam! XD
 
Doobra! Nie będę już gadać!
Tutaj jest wasz punkt przewinięcia tekstu, jeśli nie czytaliście powyższej opowiastki. xd
Zacznijmy może od Ani Awatarii.
Wczoraj na jej kanale pojawiła się parodia W-11! xD
Miałam zaszczyt występować w filmie, jako Mały Pokemon, co śpiewał Ruskie Gunwo. xD
Dawajcie łapki w góre! Nalegam!!! xDDD
Oprócz tego, na jej kanale nie pojawił się żaden nowy film. ;)
 
Teraz mój kanał, ooch ... xD Nie no dobra!
U mnie nowy teledysk!
Robiłam go na szybko, nie jest zbytnio efektywny, ale co tam.
Mam nadzieję, że się podoba! ;*
 
Kto tu jeszcze...
O wiem! Karmelkowka xDD!
Specjał! :D
Tradycyjnie, prosimy o łapke w górę! (y) xD
 
Zuzia Games, teraz Zuzia MMA - oddała swoje konto z 101 ''subskrajberami'' koledze Marcinowi.
Jak sama pisała, trochę żałuje tego, że usunęła wszystkie filmy z tamtego kanału
sam Marcin nie dodaje filmów na kanał.
Ostatnio dużo ludzi z Awatarii przeszło na MSP - MovieStarPlanet.
Ale ja nie mam takiego zamiaru... ;__;
Gratuluję osiągnięcia 13 subskrypcji! :)
 
Oraz mam jeszcze informację o tym, że znowu wybuchł ''konflikt'' pomiędzy OŁ JEA!, a Valide Sutan.
Nie wiem o co chodzi, ale zapraszam na ich kanały, więcej o konflikcie na blogu AWATARIA OCZAMI OŁ JEA! . :)
Myślę, że to na tyle.
Do zobaczenia! ^_^
~EmiRuda MCA


3 komentarze:

  1. Może zdobędziesz tytuł ,,Blog września"! Trzymam Kciuki! <3/Upita Seksem

    OdpowiedzUsuń
  2. A i sie pisze chyba Eiffla XDD Pozdrawiam i bardzo fajnie dzień spędziłaś! <3/Upita Seksem

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie filmiki baaardzo fajne ♥
    Bardzo miło czytało mi się o Twoich przygodach w wesołym miasteczku (można tak nazwać? :p) Ja ostatnio też byłam w takim jakby "parku rozrywki". Było tam wiele atrakcji, np. Diabelski młyn itp. Park linowy też był, ale niestety nie mogłam na niego pójść. Czemu? Bo nie było ze mną rodziców, tylko starszy brat. I pan od obsługi powiedział: "Musisz mieć zgodę rodziców"
    No i nie mogłam pójść. Ale i tak na innych atrakcjach było fajnie :D
    Pozdrawiam ;)
    /$Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.