czwartek, 22 września 2016

Na koniec dnia. :D

(Pytek)
Dzisiejszy dzień już się kończy ...
Jak myślicie jaki będzie jutrzejszy dzień?
Co przyniesie nam piątek 23 września 2016?
Który admin najlepiej się dzisiaj spisał?
(EmiRuda MCA)
Jutro, mam wolny dzień i postaram się  pozmieniać co nieco na blogu! :)
Pojawią się między innymi:
- nowa muzyka
- nowy kursor
- nowy popupbox
- aktualizacja rankingu Youtuberów Awatarii
oraz paska bocznego! :D
Już w środę werdykt pracy Pytka, jak na razie jestem z niego bardzo zadowolona!
Nie opuścił ani jednego dnia pisania postów! *O*
Życzę powodzenia w dalszej pracy! :D
(Cała załoga bloga)
ŻYCZYMY WAM SŁODKICH SNÓW!
DOBRANOC I DO ZOBACZENIA JUTRO! :D
 
 

6 komentarzy:

  1. Wasz blog oraz BA i KCA są normalnie jak trójca święta. Pod każdymi postami nawzajem piszecie sobie milutkie komentarzyki.
    Wszędzie was pełno! Do dupy zaraz sobie wejdziecie.
    Ale wasz blog chociaż w 1% lubię, a bloga tamtych dziwek z Ba i Kca nienawidzę.
    Dlatego was nie hejtuję, a ich tak. Hahahahahahah!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i piszemy, ale jesteśmy czytelnikami - my dla BA i KCA, oni dla nas.
      Miło mi, że chociaż w 1% nas lubisz. :D
      Ale ... hm... nie mamy co robić to sobie nawzajem komentujemy posty. xDD
      Ale nie tylko my komentujemy, ale i inni czytelnicy, prawdasz? :^
      Pozdrawiam ziomeczku. /EmiRuda MCA

      Usuń
    2. Hoho, znów hejty lecą :D Wszędzie ich pełno.
      Szkoda, że nie uzasadniłaś swojej wypowiedzi. Chodzi mi tutaj o zdanie "bloga tamtych dziwek z BA i KCA nienawidzę". Drogi Anonimie - mógłbyś chociaż napisać, dlaczego nas nie lubisz? xD Takie uwagi zawsze są bezpodstawne :)
      /Artemida

      Usuń
  2. A jakie uzasadnienie. Mój blog nic ci nie zrobił a tak hejtujesz. A że poinformowałam na moim blogu że 31 pazdziernika impreza to ma być pojebane..? Oj nie!Jak nienawidzisz mój blog to po chuj czytasz..? Nie pozdrawiam/Violka

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.