wtorek, 6 września 2016

AWATARIA, A RZECZYWISTOŚĆ - obrazek na zamówienie, informacje o szkole i czasie...

Witajcie!
Ostatnio nie mam zbytnio czasu na posty i w ogóle granie w Awatarię.
Także nie dziwcie się, że czasami na blogu pojawi się w tygodniu TYLKO JEDEN POST  z mojej strony.
Nie wiem jak reszta administracji, ja teraz mam trudno w szkole – to w końcu 3 gimnazjum…
Plan lekcji jest na tyle zły, że myśląc o nim przechodzą mi ciarki. Ale na szczęście, jak na razie plan nie jest stały. Okaże się za dwa tygodnie. Jednak nie marnuję w szkole żadnej wolnej chwili, gdy się nudzę – zawsze myślę o blogu, ostatnio wymyśliłam całkiem spoko zabawę, która wkrótce pojawi się na naszym blogu! J
Przejdźmy do tematu, jeżeli ktoś z was ma mnie na Facebooku – to już wie, że rysuję rysunki Awatarów na zamówienia. O tak!
Ale jak każdy ’’artysta’’ miewam chwile, gdy nie mam ochoty nic namalować.
Gdy nie mam weny – to nic na siłę!!!
 
Dobra nie zwlekając, przejdźmy do tematu dzisiejszego posta.
Dziś omówię i ocenie jedno z moich zamówień. (może nawet dwa)
Oto ono;
Obrazek przedstawia Awatarkę, jednej z moich widzek na Youtube.
Nazywa się Taylor.
Dziewczyna jest lekko pochylona, ma pochylone w swoją stronę dwa palce.
Nasza awatarka ’’robi oczko’’ do nas. :D
Jest ubrana w sukienkę CANDY GIRL, od razu będę oceniać.
Myślę, że ta sukienka wyszła mi całkiem spoko, już kiedyś rysowałam awatarkę w tej sukience, ale niedopatrzyłam, iż na zakończeniu jest jeszcze biała linia.
Tym razem dopilnowałam, aby sukienka wyglądała tak jak na Awatarii!
Chyba już mówiłam, może nie, ale moje rysunki są tylko upodobnieniem do gry. To mój styl rysowania, nie jest to odbicie lustrzane naszej awatarki (tak jak w grze), ale jest to postać trochę z anime, troche z rzeczywistości i trochę z fantastyki. Taka mieszanka. Sama nie wiem jak to nazwać! :P
Dobra! Następnie – awatarka ma doczepiany ogon ŚNIEŻNA PANTERA. Co do tego nie mam zastrzeżeń.
Na jej głowie znajdują się doczepiane uszy także ŚNIEZNA PANTERA!
Wiem, że mi nie wyszły – nie umiem zbyt rysować uszów! >.<
Ciało, ciało…. Hm… nie jest wcale takie złe! Jedna ręka jest schowana za tułowiem, a druga jest wystawiona do góry.
Głowa jest lekko pochylona, co do ust i oczu, oraz nosa – nie mam zastrzeżeń.
Najważniejsze co w rysunku dziewczyny!
WŁOSY! O taak… to było najtrudniejsze co mogło być!
Dosyć, że nie umiem rysować warkoczy to jeszcze te odstające włoski, chociaż to było łatwe.
Ale… ten warkocz, jak na mnie wyszedł całkiem, całkiem!
Uważam, że włosy mi wyszły. (to tylko moje zdanie)
Ogólnie Taylor wyszła mi całkiem spoko, wiem  że mogą być niedopatrzenia, błędy. Ale ważne to, że twórca rysunku jest z niego zadowolony, bo jaki by miało sens gdybym narysowała rysunek, który mi się nie podoba? :P
~EmiRuda MCA

8 komentarzy:

  1. Pieknie Rysujesz ;) /Upita Seksem

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę śliczne! :)
    Bardzo mi się podoba, widać, że masz talent do rysunków. Najbardziej urzekła mnie fryzura Awatarki. Pięknie wyszła też sukienka. ;)

    P.S. Czytam Wasz blog od niedawna. Trafiłam tu poszukując ciekawych blogów o Awatarii. Te najlepsze, jak wszyscy wiedzą, upadły. Niestety od tego czasu nie miałam praktycznie co czytać. Większość blogów o Awatarii albo była bardzo nudna, bez zabaw i z małą ilością postów, albo pełna błędów. Tak na prawdę czytałam tylko BA. Teraz jednak trafiłam tu i od razu mówię - MACIE NOWĄ WIERNĄ CZYTELNICZKĘ. Po prostu mnie urzekliście. Super ciekawe posty, interesujące zabawy i śliczny wygląd bloga. Nagłówek jest naprawdę śliczny! Czy można chcieć więcej? :)
    Naprawdę macie super bloga. Z całego serca życzę Wam, abyście jeszcze bardziej się rozwijali i zyskiwali nowych czytelników.
    Na pewno jest Wam ciężko, wiem, bo sama chodzę do gimnazjum. Ale nie poddawajcie się i traktujcie bloga jako pasję, nie jako obowiązek. A ja obiecuję, że będę tu z Wami. Choćbym miała czekać na jeden post przez cały miesiąc. Dopóki będzie intniał ten blog, a mam nadzieję, że bardzo długo, ja będę z Wami! ♥ Może nie zawsze będę miała czas komentować, ale pamiętajcie, że tu jestem, ZAWSZE :)
    To tyle, trzymajcie się! Powodzenia, buziaki :*
    /$Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tym słowom nigdy się nie poddamy, bardzo cieszą mnie twoje słowa. :) Nie wiem co powiedzieć! <3

      Usuń
  3. Normalnie cudo! Też tak chcę rysować :( Niestety jestem beztalenciem do tego typu rzeczy. Czasami coś narysuję, ale nie wychodzi to ładnie. Widać, że dużo ćwiczyłaś <3
    Chcę Was jeszcze poinformować, że dzisiaj zaczęło się głosowanie "blog sierpnia". Trwa ono do 10 września (godzina 23:59) http://basniowa-awataria.blogspot.com
    Pozdrawiam c;
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoją opinię! Tak racja, rysuje od urodzenia, ale swoje zamiłowanie do rysunku odkryłam dopiero na początku pierwszej gimnazjum. Tak wiem że jest już głosowanie , czytałam posta. Mam tylko jedno pytanie, czy mogę reklamowac bloga na moim kanale?

      Usuń
    2. Pewnie. I przepraszam, że piszę z anonima, ale jestem teraz na tel. :D
      /Artemida

      Usuń
    3. Ok, dziękuję za informację! :)

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.