sobota, 24 września 2016

Zapowiedź Q&A na moim kanale!!!

I witam was ponownie!
Jak już zapewne niektórzy wiedzą na moim kanale pojawiła się zapowiedź 2 części Q&A!
Będzie to filmik z głosem i zarówno specjał na 800 subskrypcji!!!
Sama w to nie wierzę, właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że w przeciągu 3 tygodni doszło do mnie 100 widzów! To dla mnie największe z osiągnięć i najważniejsze!
Nie wiem jakie słowa mogą wyrazić podziękowania i to kim dla mnie są moi widzowie!
To, że ogląda mnie (dla mnie) tak duża liczba osób, nie oznacza że jestem jakąś WIELKĄ GWIAZDĄ!!! >.<
Dla mnie to wy widzowie jesteście największymi gwiazdami!
Bo kim bym była bez was? Nikim chyba...
A więc po co ten post???
A no za chwilkę się dowiecie!
Najpierw filmik :
A teraz informacja, pytania możecie zadawać także pod tym postem! Ale tylko jeżeli, nie dodaliście komentarza pod filmem! :)
Najlepiej, aby pytania od was pojawiały się pod filmem, w komentarzu.
Ale w jeden dzień tych pytań się tam uzbierało ponad 300! Będę chyba zmuszona nagrać 2 części! :P
Myślę, że to na tyle!
Do zobaczenia!
~EmiRuda MCA
 
PS. Już za chwilę na kanale nowy teledysk!
Myślę, że wam się spodoba. (początki Awatarii na Youtube)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.