sobota, 17 września 2016

BYĆ PROJEKTANTKĄ #1 - nowa seria postów + moje pierwsze projekty i metamorfozy

Hejka!
Przedstawiam wam nową serię postów pt. ''BYĆ PROJEKTANTKĄ''.
O co chodzi? Co się będzie działo? Jak wpadłam na ten pomysł?
Otóż dziś rano bardzo się nudziłam i postanowiłam, że przerobie jakieś ubrano Awatarki na coś całkowicie nowego ! Jak już zauważyłam, nawet nieźle mi wyszło! Postanowiłam więc, że zrobię o tym serię! :D
W seriach tego typu, będę wam przedstawiała różne projekty moich ubrań, najczęściej będę je przerabiała na coś całkiem innego i fajnego! ^_^
Będą także metamorfozy dodatków i nie tylko! :)
Ok! Zacznijmy od mojej pierwszej metamorfozy stroju kąpielowego! :D
Zdjęcie przed wygląda tak:
Jak widzicie na zdjęciu jest moja Awatarka w czarnym stroju kąpielowym. :)
Co się stanie jak troszkę podrasuję tą fotkę?!
Moim zdaniem efekt jest rewelacyjny! Wystarczyło, że zamaluję strój czarnym kolorem i dodam parę drobiazgów! Nie, że sama siebie chwalę - ale myślę, że to udany projekt! :D
Jaka jest wasza ocena w skali 1 - 10?
Napiszcie w komentarzu!
 
A teraz mój drugi projekt!
Zdjęcie przed:
Awatarka jest w stroju ''RIO'' o ilę się nie mylę.
Dobrze, bez dłuższego namysłu spójrzcie na metamorfozę!
Tutaj niezbyt mi się udała metamorfoza, ale liczą się chęci!
Troszkę przesadziłam z cieniowaniem. xD
A wy co myślicie o tej metamorfozie?
Oceńcie ją tak jak poprzedniczkę! ^_^
 
Wszystkie uwagi i krytyki wezmę pod uwagę! :D
~EmiRuda MCA
 
PS. Nowy filmik na moim kanale!


4 komentarze:

  1. Projekt nr 1 - 6/10
    Projekt nr 2 - 10/10 (Jakby taka byla w sklepie to bym kupila HAHAH)
    Filmik-Super 10/10 Szkoda że ostatni odc XDD
    Pozdrawiam /Upta Seksem

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy strój mega mi się podoba! Na pewno bym go kupiła, nawet jeśli kosztowałby wielw G. Bez wątpliwości 10/10
    Drugi strój trochę mniej mi się podoba. Ale i tak jest super ;) Rzeczywiście trochę mniej cienia i byłoby lepiej. Daję 7/10.
    Bardzo fajny pomysł na serię. :
    Pozdrawiam.
    /$Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie pierwszy strój (czarny) jest najlepszy <3 Ale to nie znaczy, że inne są do .. bani c; Też są super.
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie oba stroje zasługują 10/10 są ładnie wykonane.
    Gdyby były one na awatarii to na pewno bym je kupiła.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.