niedziela, 4 września 2016

ODWOŁANIE -hejty, niesłuszne oskarżenia, wyjaśnienia. :)

Może i to tylko gra, ale dla mnie to coś więcej.
Myslałam nad tym postem już od wczoraj - nie spałam do 3 w nocy.
Ta sprawa - tak się nią przejęłam, i musze w tej chwili się wypowiedzieć. Co z blogiem? Co z adminkami?
Co się stało ostanio? Te 2 dni, nie były zbytnio miłymi dniami.
Nadal chodzi o oskarżenie mnie, czyli to, że dzięki bezpodstawnym dowodom zostałam ośmieszona i wyeliminowana z głosowania w plebiscycie na bloga sierpnia 2016.
Plebiscyt odbywał się na blogu BAŚNIOWA AWATARIA.
Na końcu posta pojawią się blogi, na których jest ocena całej sytuacji. ;)
 
Teraz przejdźmy do hejtów.
Moim zdaniem zostałam ponizona, ale jednocześnie przeproszona.
Prawie straciłam przyjaciółki.
Nie dopuszczono mnie do glosu, po prostu wszystko wydarzyło się bez mojej wiedzy.
Inaczej mówiąc:
- Dobra, mamy dowody wywalamy ją i tyle. Mam to gdzieś co ona na to. ;)
 
Zyskałam wielkie poparcie, ale i wielki sprzeciw.
Były słowa typu iż jestem PĘPKIEM ŚWIATA.
Że niektórych nie rusza moje oburzenie i smutek.
To teraz postawcie się w mojej sytuacji - gdyby was oskarżono za coś czegobyście nie zrobili?
Zapewne zachowywalibyście się tak samo jak w moim przypadku.
Nie jestem pępkiem świata, bo niby w jaki sposób?
Chyba jeżeli jest się pewnym, że jest się niewinnym to trzeba się bronić!
Tak było w moim przypadku!
 
Bo niby po co miałabym nabijać sobie glosy, po co miałabym oszukiwać 730 widzów, przyjaciół, znajomych i wszystkich?
To grzech niewybaczalny!
Nie wiem jak można było tak postąpić, ale ja JA JESTEM, MOGĘ POTWIERDZIĆ, PRZYŻEC NA BOGA NA WSZYSTKO, ŻE JA NIE NABIJAŁAM SOBIE GŁOSÓW.
 
Mówiłam także, że nie odwiedzę już nigdy blogów Baśniowa Awataria oraz Kochamy Cię Awatario.
Będę je odwiedzać! Mówiłam tak tylko ze złości na całą sytuację!
Gdy dowiedziałam się o tym wczoraj około 13 to zaczęły trzęść mi się ręce i miałam ''świeczki'' w oczach. Byłam w totalnym szoku i nie wiedziałam co się dzieje, ponieważ cała wina została na mnie zrzucona!
 
Mówicie, że to tylko gra! Tak to tylko gra, ale może dla niektórych osób to lata gry i wspomnienia z nią związane. DLA MNIE TO COŚ WIĘCEJ. Nie umiem się oderwać od tej gry!
 
Burzycie się, że mam wielki problem!
Jakaś głupia sonda z deszczowców i moje oszustwa niby?
Chyba każdy chciałby w tej sytuacji oczyścić swoje dobre imię!
 
Film, który był umieszczony w poniższej sondzie został przezemnie ustawiony jako film prywatny.
Jest to jeden z filmów, który uzyskał ponad 300 wyświetleń jednego dnia!
Było pod nim setki komentarzy na TAK i NIE!
Broniły się tam adminki bloga KCA - przyznam szczerze, że kiedyś miałyśmy już spór.
Czy to zemsta? I w ogóle po co się tak broniłyscie skoro jesteście niewinne?
 
Co do filmów OŁ JEA - nie mam z tym nic wspólnego.
Nie miałam wpływu na żaden komentarz pozostawiony przez moich widzów i z góry przepraszam za nich.
Mam na myśli obrazy i wyzwiska.
 
Pisaliście mi także, że mam hejterów - i to nie są pierwsi hejterzy.
Tak! Każdy YouTuber (o ile mogę się nim nazwać) ma hejterów.
W moim przypadku świadczy o nich ten screen:
To nie jest mój pierwszy raz i nie ostatni - to fakt. :)
 
Ostatnio pojawiły się także hejty typu - ''nie robicie zabaw na blogu, żadnych wykreślanek a ten post o pojedynku tanecznym ma 2 strony i myślicie że ktoś go przeczyta?''.
Nie robimy na razie zabaw, ponieważ za chwile znowu wybuchłaby afera, że ściągamy od innych blogów! Ojejku! Jak tak mogłyśmy!
Np. ''Bestiaaa'' z bloga A jak Awataria, chwilowo się zbuntował że blog Baśniowa Awataria ściąga z niego serię. Ale Kinga - jedna z adminek powiedziała wyraźnie, iż nigdy nie czytała tego bloga!
A ponadto - PO CO JEST BLOG? CZYM JEST BLOG BEZ SŁÓW? DO CZEGO SĄ BLOGI?!
CHYBA DO PISANIA!
Na blogach Awataria w Obiektywie niby nie było dwustronnych postów, jak to mówi hejter?
Były i jakoś nikt i nic do tego nie ma!
Przecież wiele osób, robi wiele tych samych czynności w tym samym czasie.
Wiele osób myśli o tym samaym, wiele osób pisze to samo - nie mając pojęcia, iż druga osoba robi to samo! A potem są pretensje wielkie!
Każdy robi to co chce, byłe nie ''zrżynać'' wszystkiego na gotowca!
Tak jak w przypadku kanałów Lily i Ania Awataria - ktoś powiem chamsko ''nagrał prymitywnym telefonem'' film Lily, wstawił na kanał i powiedział, że to jego film!
Ludzie! Doceńcie pracę innych!
 
Teraz wypowiem się krótko o moich widzach.
Po pierwsze czytałam wszystkie wasze komentarze!
Jestem wam wdzięczna za to, że mnie wspieracie w tych trudnych chwilach.
Na takich widzów trzeba ciężko pracować!
PAMIĘTAJCIE, ŻE GDY WY BEDZIECIE W TAKIEJ SYTUACJI JAK JA OSTATNIMI DNIAMI - STANĘ PO WASZEJ STRONIE!
Jesteście najlepsi i pamiętajcie o tym, że to wy jesteście prawdziwymi gwiazdami!
 
Dziękuję także za pomysł:
#TeamEmiRudaMCA
Nie wiem co do końca to znaczy (jestem tępa xD), ale wiem że to coś dobrego! :)
Widziałam te wszystkie wydarzenia na Awatarii, te wszystkie opisy!
Czytałam waszego posta OŁ JEA!
Tutaj link:
Powiem jeszcze raz, byłabym POTWOREM, gdybym okłamala was wszystkich i na prawdę w tamtych słowach pisałam, a raczej tylko tak od co sobie napisałam ''że w regulaminie nic nie ma o nabijaniu głosów'', nawet nie wiecie na jaki temat była moja rozmowa z adminką bloga KCA.
To był tylko wycinek z naszej rozmowy, który nic nie znaczył.
Moje dowody na to są nadal na YouTube - byle, że są filmem prywatnym. :)
 
A więc uważam, że sprawa została wyjaśniona. A wy?
Z góry przepraszam za wszystkie obrazy blogów KCA i BA.
Przyjmuję także przeprosiny od bloga BA.
Nie chcę, aby taka sytuacja się powtórzyła, było to bardzo niesprawiedliwe.
I radzę, abyście - zanim wstawicie post o dyskfalifikacji pomyślały o danej osobie i dały jej to wytłumaczyć.
 
Co do adminek, czyli Julii i Sandry.
Julia wraca na bloga, ale nie będzie pisala postów (jak sama mówi ''nie jestem w tym dobra''), ale za to jest wspaniała graficzką i dostanie na naszym blogu posadę grafika blogowego!
Co do Sandry nie wiem, czy odeszła z bloga, czy wróci.
 
Co do pozostałych adminek.
Gabrysia oraz Aleksandra awansują na posadę
ADMINISTRATORA!
Serdecznie gratuluję!
 
Myślę, że to tyle ode mnie. Nie mam nic więcej do powiedzenia.
Uznaję sprawę za zamkniętą oraz z góry mówię, że ignoruję hejty. ;)
~EmiRuda MCA
 
PS. Oraz przepraszam także obydwa blogi za całe zajście i nieporozumienie.
Zwłaszcza bloga KCA za obraźliwe teksty od moich widzów .. wiecie.
Nie chcę być z obydwoma blogami w złych stosunkach.
Oraz mówię, że nasz blog nie będzie brał udziału w plebiscycie na bloga sierpnia 2016!
Przepraszamy.
 
Co sądzą inne blogi o całej sytuacji?
 
Zapraszamy do uczestnictwa w zabawie pojedynek taneczy (link w bocznym pasku).
BLOG OTWARTY

5 komentarzy:

  1. Dobrze że blog został znów otwarty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś na bloga. ;)
    ~Zielona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również przepraszam za te ostatni dzień.. I mam nadzieje że sprawa jest wyjaśniona i się nie powtórzy jakiś konflikt między naszymi blogami.Dalej cię lubię jako przyj i dalej uważam że jesteś fjną youtuberką.Jeszcze raz przepraszam w imieniu całego bloga za takie ,,przykre" nieporozumienie ;) Co do bloga sierpnia NIE przyznaje się bo nie nabijałam.. Reklmowałam tylko myślisz że mnie nie bolało to że wasz blog został zdyskfalifikowany?? Owszem bolało ;) Mam nadzieje że dalej KCA i AoY dalej będą przyjazne blogi i się nie trafi wojna taka jaka nas spotkała w ostatnich dniach Pozdrawiam ;)/Upita Seksem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam i myślę że taka sytuacja się nie powtórzy... :)

      Usuń
    2. Mam nadzieje że już jest zgoda ;)/Upita Seksem

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.