czwartek, 1 września 2016

PIERWSZY DZWONEK!

Witajcie!
I co? Zaczyna się! Szkołaa!
Ja się nie smuce specjalnie jakoś z tego powodu, a wy?
Podoba wam się wasza klasa, wychowawca?
Na rozpoczęciu pierwsze pytania jakie zalały moją głowę to:
 •po pierwsze WYCHOWAWCA
•po drugie NOWI UCZNIOWIE
•po trzecie GODZINY LEKCYJNE NA DZIEŃ JUTRZEJSZY
•po czwarte JAKĄ BEDZIEMY MIELI KLASĘ (pomieszczenie)
•po piąte KTÓRZY NAUCZYCIELE ODESZLI
•po szóste NOWI NAUCZYCIELE?!

    Wy też tak mieliście?! Mnie to dręczyło od wczoraj, ale wypowiem się krótko na ten temat.
Już wiele osób pyta się mnie ile mam jutro lekcji.
To, że jestem teraz w klasie 3B gimnazjum, nie oznacza, że mam WIELE LEKCJI.
Oto mój plan na jutro:
Zaczynamy 8:00
1. Język Polski
2. Historia.
3. Religia
I to tyle! Chyba najkrótszy plan lekcji jaki może być!!! To dlatego, iż nauczyciele mają problemy z planem lekcji, ponieważ niektórzy pracują w 2 szkołach.
Do naszej klasy doszedł jeden uczeń - nie będę mówić jak ma na imię, powiem tylko że jest to chłopak. Nasza klasa jest podzielona na A i B, ja jestem w tej ''fajniejszej'' (nie mogłoby być inaczej) czyli w klasie B. Jest nas 14. ^_^
Naszą wychowawczynią jest nauczycielka matematyki, fajna osoba na luzie! Bardzo ją lubimy. :)
Nasza sala to sala nr.7 ''informatyczna'' - pasuje do mnie. xD
I niestety ale odeszli dwa naprawdę superowi nauczyciele! :(
Nasza była wychowawczyni od języka francuskiego i ksiądz, który uczył nas religii. :(
A więc, już wiemy jacy będą NOWI NAUCZYCIELE!
A wy? Pochwalcie się w komentarzu, swoim pierwszym dniem w szkole - nową klasą, wychowawcą.
Czy czujecie się tam swobodnie i spokojnie, a może raczej szalenie i wesoło?!
Piszcie! ^-^
Hah, nie wiedziałam jaką fotke dodać. xD

To do zobaczonka!
~EmiRuda MCA


1 komentarz:

  1. Ja jestem w 3 gim.Moim wychowawcą jest pan od niemieckiego;) Najlepszy wychowawca na ziemi!;DXDDD /Violka

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.