wtorek, 20 września 2016

AWATARIA, A RZECZYWISTOŚĆ - portret OŁ JEA! - Niebieskiej

Witajcie!
Dawno nie było postów z tej serii. Ale najpierw muszę się trochę wypowiedzieć na temat szkoły i... pogody.
Kartkówki zdarzają się coraz częściej! Więc nie zdziwcie się, że od czasu do czasu nie będzie postów. A co do pogody, jest tak ponure i zachmurzone niebo, że zaczął padać deszcz - jednak jak przyjrzałam się bardziej to zauważyłam ... ŚNIEG! Tak! Ale nie był to taki śnieg, jak w zimę, raczej takie 1 na 100 płatki, bardzo rzadkie. Ale pamiętam taką sytuację jak w PAŹDZIERNIKU ZACZĄŁ PADAĆ ŚNIEG, tak jak by to była zima!
Dobra, nie będę się rozpisywać, przejdźmy do tematu!
Oto nasz rysunek na dziś!

A więc zacznę od przedstawienia postaci na rysunku, jest to niebieska OŁ JEA!
Na pewno każdy ją zna! :D
Ten rysunek narysowałam specjalnie dla niej około tydzień, 2 tygodnie temu. :)
Zacznijmy od ubrań, nasza Awatarka jest ubrana w niebieską suknię od projektanta, dokładniej nazywa się ona ''Suknia wieczorowa ''Gracja'' ''. Następnie, na oczach ma oczywiście ''Czarne okulary'' (też lubię je nosić). Na jej głowie widzimy ''wianek z chabrów''. :)
Co do sukni, jest troszkę źle pocieniowana, ale do reszty nie mam zastrzeżeń. :)
Włosy, włosy to była najtrudniejsza część rysunku - już kiedyś je narysowałam (rysunek dla Julii) , więc postanowiłam je odbić od tamtego rysunku. Ale myślę, że jeżeli ja je narysowałam samodzielnie, to nie uważam tego za ściągnięcie. :)
A ponadto włosy nawet, nawet mi się udały. :D
Co do twarzy, także nie mam zastrzeżeń - nie jest idealna, ale taki jest mój styl i będę się go trzymać.
Co do reszty ciała? Ciało nie jest ''zdeformowane'' wszystko jest do siebie dopasowane i także nie mam zastrzeżeń.
 
A co wy sądzicie na ten temat? Jakbyście ocenili ten obrazek?
Jaką dalibyście ocenę?
Czekam na waszą opinię!!!
~EmiRuda MCA
 

3 komentarze:

  1. Ja bym dała 10/10 !
    Rysunek jest przepiękny nie ma w nim nic co by mi się nie podobało ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunek 10/10 zrobisz mi tez portret ? /Violka

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczena mi opadła, dosłownie :D Dałabym więcej niż 10/10. Wszystko śliczne! <3 Jeżeli będziesz miała dużo czasu to narysujesz też mnie? :D
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.