czwartek, 22 września 2016

Szybka informacja!

Witajcie!
Dzisiaj strasznie z tym czasem, nie wyrobiłam się. Jeszcze muszę zaliczyć dni na  Awatarii.
Dzisiaj miałam wywiadówkę, o dziwo nic się złego nie stało.
Dzisiaj nadszedł ten dzień... tak! To pierwszy dzień jesieni! Lubicie jesień?
Ja już poczułam ten klimat, palący się ogień w kominku, pogoda, temperatura na zewnątrz i wewnątrz domu... chłód liście. Szczerze? Od dziś lubię jesień! :D
Chociaż jest troszkę zimno, chociaż jest szkoła - to jesień jest tym  czego mi brakowało w lecie. :')
Dobrze przejdźmy do szybkich informacji!
A mianowicie! Jutro nie idę do szkoły o dziwo.
Dlaczego? Hm... wagary xD
Nie no żart po prostu mi się nie opłaca! Mamy na 9, pierwsza lekcja WDŻ, a potem prawie cała klasa (bo ja i moje 3 bff nie idą) idzie na film do kina, zapewnie już słyszeliście o filmie ''SMOLEŃSK''.
Miałam na niego iść, ale... to nie mój gust, więc jutro dużo postów, porządków i filmów na kanale!
 
A teraz mam małą uwagę dla Fabiana
Pisz tytuły posta!
Już dziś za ciebie uzupełnię, ale pamiętaj na następny raz
PISAĆ TYTUŁ POSTA. :)
 
Myślę, że to na tyle na dziś!
Do zobaczenia!
~EmiRuda MCA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.