środa, 28 września 2016

Nie lubię poniedziałków #7 - Lekcja języka polskiego

Witajcie!
Prace techniczne skończone! Możecie zapoznać się z nowymi zakładkami i nie tylko! :)
Pewnie dziwicie się dlaczego piszę posta o tej porze? Hm... jest 10:41, a ja powinnam być w szkole.
Jednak tak nie jest, ponieważ jestem chora - przeziębiona, osłabiona, a co najgorsze mam mocno ochrypnięty głos, nie wiem nawet czy w sobotę nie zrobię Q&A z tego powodu! :(
Przejdźmy do teamtu. Lekcja matematyki była już dawno, w dniu dodania posta dostałam już odpowiedź na zadania, które Malwina dostała do zrobienia!
Myślę, że ona jako pierwsza rozwiązała je wszystkie z pomocą nadeszła jej koleżanka Kolorowa!
Dziękujemy za pomoc!
Ale teraz nadchodzi lekcja języka polskiego! A co się będzie działo? Już wam mówię!
 
Zadzwonił dzwonek, nauczycielka języka polskiego rozdała uczniom karteczki.
Były na nich krzyżówki!
Oto kartka Malwiny!
Waszym zadaniem jest rozwiązać krzyżówkę i napisać parę skojarzeń z hasłem jakie w niej wyjdzie! :)
A tutaj macie erartę* :
moemy - możemy
zaprojektowa - zaprojektować
mie - mieć
wej - wejść
przej - przejść
myl - myśl
Myślę, że krzyżówka jest na tyle prosta, że w mgnieniu oka ją rozwiążecie!
Ale uwaga! Jest nagroda dla osoby, która jako pierwsza rozwiąże przyżówkę!
Oto ona:

Są to 3 pudełka czekoladek!
Przepraszam, za jakość. :/
A już wkrótce coraz ciekawsze nagrody! :D
No, to życzę powodzenia!
~EmiRuda MCA
 
 
PS. Dziś koniec okresu próbnego Pytka.
*erarta - błędy w książce, krzyżówce itp.

3 komentarze:

  1. 1. Projektant
    2. Honey
    3. Samochód
    4. Ulica
    5. Skwer
    6. Cień
    HASŁO: JESIEŃ
    skojarzenia z hasłem: liście, parasol, deszcz, grzyby
    Myślę, że dobrze xDD
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Projektant
    2.Honey
    3.Samochód
    4.Ulica
    5.Skwer
    6.Cień
    Hasło:Jesień
    Skojarzenia z Jesienią: Kolorowe Liście,Parasol,deszcz,grzyby,opadanie liść z drzewa
    /Violka ;DD (HMM Z POLSKIEGO MAM NA RAZIE SREDNIA: 4,50 AHAHA)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 2,0 wygrałam! xDD Przez cholerne dwie 2, pozdrawiam...
      /Artemida

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.