środa, 21 września 2016

AKTUALIZACJA!!! - Nowe stroje!

Witajcie!
Przybywam do was z najnowszą nowinką! Jak wiecie w każdą środę otrzymujemy aktualizację, co dziś?! Nowe stroje! Kiedyś były one na Awatarii, ale nie miałam okazji ich kupić, także spodziewajcie się w niewielkim okresie czasu nowych tanich strojów NIE TYLKO ZA GOLDY!
Przejdźmy do tematu i zacznijmy od chłopców! :)

Fotki przesłała mi moja przyjaciółka Paulina! Pozdrawiam!
Dzisiejszy post piszę na szybko, ponieważ czasami nie wyrabiam się z czasem, bo do domu wracam dopiero o 16 lub 17, a jeszcze do tego WOLNY INTERNET.
Stroje jak dla mnie są bardzo tanie! Najlepsze jest to, że niektóre z nich są w bardzo dobrej cenie (za srebro). Zarówno stroje dla chłopaków, jak i dla dziewcząt są ładne.
Jak już zauważyłam, te stroje zaliczają się do rubryki ANIME. W sumie widać po wyglądzie! :D
A oto stroje dla dziewcząt!
 
Wiecie, jestem dziewczyną i bardziej znam się na strojach dziewczyn, ja już miałam okazję kupić parę rzeczy! :D
Na Facebooku, zakupy zrobione - na szczęście mam V.I.P, ponieważ do spódnicy w 2 komplecie jest on potrzebny. Ale bluzka i buty także są za S, ale nie dla V.I.P, natomiast skarpetki są za 15 G.
Pierwszy komplet nazywa się ''ROMANTIC LOLITA'', mieliśmy już poznać komplet ''GHOTIC LOLITA".  :)
Drugi komplet nosi nazwę dosyć nietypową ''SEIFUKU''.
Hmm... co więcej dodać? Nic! Moja ocena całościowa to...
7/10
Ze względu na cenę i potrzebę statusu V.I.P, a na ile wy ocenicie ten stroje? :D
~EmiRuda MCA


1 komentarz:

  1. To nie fair, ze jak sa nowe stroje na awatarii to zawsze chociaz jedna rzecz dla dziewczyn jest za G, a chlopaki maja czasami za S wszystko. No niby nie drogie, no ale no.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.