poniedziałek, 19 września 2016

BYĆ PROJEKTANTKĄ #2 - egipskie klimaty

Witajcie!
Dzisiaj przybywam do was w pokoju z nową dawką projektów, tym razem tylko jednego projektu.
Jest on bardziej w stylu egipskim, z resztą zabaczcie sami.
Przed:
Znów posłużyłam się jednym ze stroi kąpielowych, a mianowicie strojem ''FIESTA''
Jaki jest efekt?
Przepraszam, że nie dodałam loga - ale wiadomo, że to moje. xd
Hm.. może zbyt dużo drobiazgów itp. ale coś wyszło. :D
Co myślicie o tej kreacji? Na ile ją oceniacie?
Nie będę się zbyt rozpisywać, bo nie mam jak skomentować tej ''przeróbki''.
To zadanie pozostawiam wam!
~EmiRuda MCA


3 komentarze:

  1. Super ci wyszło :D
    Rzeczywiście dałaś za dużo dodatków,ale co tam i tak jest ładne.
    Ja daję 10/10

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie cudo! <3 Gdyby taki strój był na Awatarii to bym go kupiła. Nieważne, ile by kosztował :D
    Również daję 10/10 c:
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest śliczne! Perfekcyjna praca, nic dodać nic ująć.
    Jestem osobą, której minimalizm kojarzy się źle i jednym słowem lubię dużo dodatków. Dlatego ta sukienka dla mnie jest idealna. Bardzo fajnie dobrane kolory, kojarzy mi się z latem i ciepłymi krajami. 10/10 ♥

    /$Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.