piątek, 29 września 2017

➸ Wielki wyścig! Biegnij po srebro! #2 - ZAPISY


Witam w kolejnej edycji naszej kultowej zabawy: Wielki Wyścig! Dla przypomnienia powiem jaka jest nagroda główna, a jeżeli nie znacie zasad to przesyłam wam ten link: KLIKNIJ!

W linku zamieszczone są stare zdjęcia z wyścigu. Teraz wygląda to całkowicie inaczej. Co do nagrody głównej - jest nią naszyjnik z pereł o wartości 15 tysięcy sztuk srebra! Więc jest o co walczyć. Tym razem miejsc dla graczy jest 6, czyli może zgłosić się 6 osób. Kolejną rzeczą jest to, że cała rozgrywka będzie nagrywana tak jak poprzednim razem. Zasady nie ulegają zmianie, dlatego zalecam się z nimi zapoznać (link powyżej). A co do zapisów, powiem jak to zrobić.
  • w komentarzu należy napisać swoje prawdziwe imię oraz nick na Awatarii
  • zalecane jest abyś grał/a na Naszej Klasie, ponieważ tam będzie miało miejsce całe zajście. Poinformuj nas także o tym na jakim portalu grasz
  • całe wydarzenie będzie miało miejsce 30 września o godzinie 11:00, dlatego prosimy abyś potwierdził/a swoją obecność
  • *możesz również napisać dlaczego potrzebujesz srebrnych monet
To wszystkie wymagania, zapraszamy do wysyłania zgłoszeń do dnia 29 września 2017 godziny 10:00. Co potem?
  1. 29 września o godzinie 16:00 poznacie listę uczestników.
  2. 30 września o godzinie 10:50 pojawi się wydarzenie (bez złotej gwiazdki) o nazwie Wielki Wyścig.
  3. Punktualnie o godzinie 11:00 rozpoczynamy właściwy, główny wyścig, jeżeli ktoś się spóźni - niestety, ale nie zostanie dopuszczony do gry (wyjątek: gdy spóźni się więcej niż 4 osoby).
  4. Po rozpoczęciu wyścigu zacznę nagrywać (dom zostanie zamknięty), następnie wygrany zgarnie nagrodę.
  5. Po wyścigu będzie można jeszcze się ścigać, jednak wtedy już bez nagrody.
To już wszystkie informacje, zapraszam chętnych do zgłaszania się w komentarzach! Gra odbędzie się, gdy zgłosi się więcej niż 2 osoby! Jeżeli zgłoszą się tylko 2 osoby, wyścig zostanie odwołany!
Czekamy na was!


7 komentarzy:

  1. Ola / Kaltain
    Gram na NK
    Kurde nie mogę potwierdzić całkowicie, to zależy od pana dostwcy internetu
    Potrzebuje srebra na zmiane fryzurki
    /Kaltain (Ja i moje kretyńskie obrazki)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick w grze:Allan
    Imię w realu:Tomek
    Gram oczywiście na Nk.pl
    Potwierdzam swój udział w zabawie
    Srebrne monety nie są mi za bardzo potrzebne :) Ale uważam, że ta zabawa to jedna z najlepszych jakie są jeszcze prowadzone :) Niestety Awataria wymiera i nie tylko ludzie odchodzą z gry, ale również blogi są zamykane. Na szczęście ten nadal i wytrwale prowadzi Emilka :) Porostu chcę się zapisać do tej gry ponieważ byłem już w 1 edycji i bardzo mi się podobało, świetna zabawa i teraz chcę zwalczyć o 1 miejsce :) Myślę , że mi się to uda :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick w grze: Kacper
    imię w realu: Kacper
    Zazwyczaj gram na Facebooku ale aktualnie jest tam awaria i nie da się grać, toteż gram na Naszej Klasie (jednak tam idzie mi trochę słabo)
    Bardzo chcę wziąć udział w tej zabawie, potwierdzam swój udział w zabawie.
    Srebrne monety wydam na pierścionek zaręczynowy, gdyż chce się zaręczyć ze swoją wybranką lecz troszkę jeszcze mi brakuje (mam tylko 4000 srebra)
    Przede wszystkim zależy mi na dobrej zabawie i zobaczeniu swojej postaci u Ciebie na kanale na filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym mogła się zapisać, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulala ale tłumy

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.