sobota, 16 września 2017

Back to school : Stylizacje do szkoły

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście. Dzisiaj przechodzę do Was znowu z ' Back to School', tym razem z LookBook'iem. Pokażę Wam 3 typy uczniów w szkole + jedna stylizacja , chodzi mi o mundurek szkolny. Nie będę opisywała ile co kosztuje, bo myślę, że każdy może zajrzeć do sklepu i zobaczyć. Pokażę Wam cztery takie stylizacje, które w zupełności nadają się do szkoły. Znowu dodam, że również możecie zrobić to na swoich blogach, bez mojej zgody, a więc zaczynajmy!
                                                                      ♥Wygodnisia♥
Nie jest to najpopularniejsza grupa, ale są to osoby, które ubierają się w wygodne ubrania, getry, itd .Okej, więc tak prezentuje się pierwsza ze stylizacji. Nie widać tu takiego szczególnie dominującego koloru. Po prostu wszystko jest takie kolorowe. Na głowie widać granatową opaskę z kokardą.  Jak widać na sobie mam pomarańczową (?) bluzę z kieszonką, błękitne spodnie w kwiaty oraz różowe trampki. Myślę, że można również dodać jakaś biżuterię, ale i bez wygląda ładnie. 
Ocena: 10/10

♥Modnisia♥
Kolejnym typem osoby jest modnisia. Na pewno każdy w klasie ma taką osobę, jeżeli chodzi o mnie to według mnie jest to najgorszy typ ucznia. Przeważnie dominuje tu kolor żółty. Na głowie ma w plecione spinki w kwiatki lilii. Awatarka na sobie ma żółtą sukienkę, na nogach pantofelki również w tym samym kolorze z kokardkami. Zaś na ręku nosi bransoletkę. Moim zdaniem ten look jest typowo dziewczęcy i elegancki 
Ocena: 9/10

♥Mundurek♥
Pewnie większość  z Was wie co to jest mundurek szkolny , a jeżeli nie, to jest to ujednolicone ubranie noszone przez uczniów w szkole. Ja osobiście nie chciałabym ich nosić, a wy? Stylizacja ta składa się z biało- błękitnej bluzeczki z czerwoną kokardą oraz krótkiej spódniczki z białym paskiem na dole, no i oczywiście na nogach zwykłe, czarne kapcie. Myślę, że chociaż trochę przypomina to mundurek szkolny.
Ocena: 9/10
♥Kujon♥
Pewnie każdy z Was zna jakiegoś kujona. Jest to osoba zupełnie oderwana od świata rzeczywistości , siedziała by tylko nad książkami i dostawała same szóstki ;-; No, ale przejdźmy do rzeczy stylizacja jest dosyć taka, em.. ponura? Znakiem szczególnym owej osoby są okulary, więc nie mogło ich zabraknąć. Zwykła morska koszulka z kołnierzykiem oraz dwoma guziczkami, jakże popularne dżinsy i szare kapcie. Żadnych dodatków ni nic.
Ocena: 8/10

Okeeej, więc to na tyle w dzisiejszym poście, mam nadzieję, że Wam się spodoba. Do zobaczenia wkrótce, papa!
/Taylor














1 komentarz:

  1. U mnie w klasie nie ma żadnego kujona. A! Wiem dlaczego! Moja klasa jest najgorsza pod względem zachowania w szkole.. No to już wiadomo, czemu :)
    Tzn, nie to, że dostajemy same 1, no ale, nasze oceny, aż takie meega nie są.. Zdarza się tak, że 5 osób ma dwójkę.. A co do kujonów, to ja się dobrze uczę, ale nie powtarzam sobie materiału. Nikt chyba nie lubi z naszej klasy się uczyć XD Wolą grać w WOT'a, Cs'a, czy jak to się tam nazywa, ale nauki nie lubią hihi
    Tak więc kujona nie znam

    Wygodnisia - jak u mnie, najpopularniejszy typ. Każdy tak chodzi, nawet ja. No chyba, że trzeba na galowo. Ale legginsy, bluza - najwygodniej!

    Modnisia - hmm.. Ja tam się nie stroję. No dobra, przyznaję ubieram choker, ale to się nie liczy, c'n?
    I nie znam chyba nikogo takiego.

    Na szczęście u nas nie ma mundurków (coś, za co lubię szkołę)

    Pozdrawiam!
    /Natalka, która nie zna żadnego kujona, stroi się w chokery, lubi wygodę i napisała długi komentarz.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.