sobota, 30 września 2017

Wielki Wyścig #2 - jak poszło?

Hej!
Właśnie zakończył się drugi sezon Wielkiego Wyścigu. Pomimo iż zapisało się 5 osób, w zabawie pojawiły się tylko 2 osoby, które się zapisały poprzez bloga. Doszło jednak jeszcze dwie inne osoby, które w ogóle nie wysyłały zgłoszenia jednak pomimo tego przyjęłam ich do zabawy jako osoby zastępujące nieobecnych. Jak obiecywałam, wszystko też nagrałam. Zapraszam do oglądania.


Jak widzicie rozgrywkę wygrała Summer Haze. Gratulujemy! Oczywiście inni również otrzymali małe nagrody pocieszenia. Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście! Następny sezon odbędzie się mniej więcej za miesiąc, a teraz mam w planach kolejną część zabawy The floor is lava!
Myślę, że już niedługo dam info o niej na blogu.
Miłego weekendu!
Emilka ♥

3 komentarze:

  1. Gdyby nie ten falstart mógłbym wygrać :)
    A tak poza tym świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kacper nie prawda summer była by pietwsza

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.