wtorek, 12 września 2017

Być fotografem #4 - odnowienie

Cześć.
Dzisiaj przygotowałam dla was kontynuację mojej serii Być fotografem. Dla przypomnienia - pokazuję w niej moje prace, profilówki i inne tego typu rzeczy. Potem je krótko opisuję. Chyba to tyle. To zaczynamy!
Pierwsza z prac to nic innego jak banner na Facebook'a! Jest on dosyć stary, bo robiłam go chyba w okolicach czerwca. Przedstawia takie jakby morderstwo lub coś w tym stylu. Mi efekt się podoba. A poza tym ta postać z prawej jest ikonką na AKI. 😃

Kolejna profilówka jest w charakterze humorystycznym. Przedstawia ona moją postać, a raczej kota z głową mojej postaci. Obecnie to moje profilowe na nk.pl.

Kolejna profilówka zapewne niektórym już znana. Miałam okazję chwalić się nią na nk.pl. Haha.
A dla tych co widzą ją pierwszy raz  - profilówka nawiązuje do filmu Valerian i Miasto Tysiąca Planet.

Tym razem moja najnowsza praca - profilowe na Facebook'u. Przedstawia ono moją postać, jednak jest ona czarna hm... nie umiem tego wytłumaczyć ale użyłam specjalnej opcji która tworzy kosmiczne wzorki (oczywiście w Pixrl, chcecie poradnik?) i tak właśnie powstało to zdjęcie.
Tę profilówkę zrobiłam zaraz po tym jak na Awatarię zostały dodane nowe ubrania. Przedstawia ona moją postać, która jakby zakrada się gdzieś lub wędruje w magicznym świecie. Haha, te moje opisy.

No i ostatnia w tym zestawieniu postać. Oczywiście przedstawia moją awatarkę siedzącą i zanudzoną kolejnymi lekcjami w szkole. Profilówka powstała przed rozpoczęciem roku szkolnego. Eh... ta szkoła.

A która z prac spodobała się wam? Może macie jedną faworytkę? A może w ogóle wam się nie podoba???  Czekam na wasze opinie! A teraz właśnie teraz wpadłam na pomysł! Ale zanim powiem to tutaj #chamska_reklama czyli kolejny psychiczny filmik. 😂
Ok! A więc wracając do pomysłu, wpadł mi jeden do głowy. Z racji, że jest to seria, w której oceniam moje profilówki to postanowiłam stworzyć wydanie, w którym oceniam wasze! Seria będzie nosiła nazwę Być fotografem: czytelnik. Czyli, że to wasze prace w niej będą. 

Masz talent graficzny i chcesz się nim pochwalić? Wyślij nam swoją pracę, a ocenimy ją! Oto nasz mail: awataria_oczami_youtuberow@interia.pl

No więc czekam na wasze prace! Nowy post z tej serii pojawi się, gdy na poczcie odnajdę 3 wasze prace! Potem może odbędzie się głosowanie i najlepsza praca, a raczej jej autor otrzyma nagrodę! :)
Do zobaczenia!
Emilka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.