niedziela, 24 września 2017

Nieważne ile masz lat - ważne to, czym dla Ciebie jest ta gra

Awataria, bo o niej jest ten blog. Ta gra dla niewielu znaczy wiele, a dla niektórych nic... 
Tytuł posta jest nietypowy, a tematyka również będzie nietypowa. Dzisiaj przeanalizujemy sobie pewnego posta, który został opublikowany na Naszej Klasie. 
(kliknij aby dowiedzieć się więcej)
Zauważyliście może taki komunikat pod waszą grą? Zapewne wielu z was zignorowało to, a jednak warto kliknąć i zobaczyć co tam jest. A co? Nagłówek mówi sam za siebie:
Moja przygoda z grami - nasze użytkowniczki opowiadają o swoich doświadczeniach z gamingiem
Mimo, że zostało to opublikowane 15 września 2017 roku, to post pojawia się dziś. 

Gry wideo to rozrywka dla ludzi w każdym wieku. Skąd to wiemy? Moglibyśmy po raz kolejny podeprzeć się wynikami raportu o stanie polskiego rynku gier wideo, tym razem postanowiliśmy jednak sprawdzić, jak mają się sprawy w przypadku użytkowników Game Planet. O to, w co grają i jak wygląda ich przygoda z grami, zapytaliśmy dwójkę naszych użytkowniczek panią Klaudię i panią Dorotę. Klaudia zgłosiła się do nas, twierdząc, że jest ogromną miłośniczką Awatarii. Ma 25 lat, produkcja ciągle wydaje się jej jednym z milszych sposobów spędzania wolnego czasu.(wycinek z wywiadów)

Jak widzicie Awataria to gra dla ludzi w każdym wieku, nie ważne że w opisie gry napisane jest że jest to gra dla dzieci. 

Napisałaś, że jesteś miłośniczką gry Awataria, jak zaczęła się Twoja przygoda z tą produkcją?

Moja przygoda z Awatarią zaczęła się dzięki moim znajomym, z którymi grałam w IMVU. Tam właśnie mi ją polecono. Wydaje mi się, że dojrzewałam razem z tą grą. Niektórzy mogą mi zarzucać, że granie w gry wideo to rozrywka dla dzieci, ja tak jednak nie uważam. Grając w Awatarię, poznałam dużo wspaniałych ludzi w naprawdę różnym przedziale wiekowym. Ta gra odgrywa dużą rolę w moim życiu, nie chciałabym stracić kontaktu z osobami, które tam poznałam.(fragment wywiadów)

Słowa, które pogrubiłam to te z którymi zgadzam się w stu procentach. Gry wideo to nie tylko rozrywka dla dzieci, to jest faktem. Podobnie jak kolejne zdanie, chyba każdy z was poznał na Awatarii wielu ludzi, mylę się? A może to prawda? Kiedyś bardzo chciałabym spotkać się w prawdziwym życiu z tymi wszystkimi osobami, które poznałam, a wy?
Zapraszam was do przeczytania dalszej części wywiadu, a teraz zajmiemy się drugą częścią.

Zgodnie z tym, co mówi pani Klaudia, gry wideo to zabawa dla osób w każdym wieku. Kolejna z naszych użytkowniczek - pani Dorota jest już babcią, jak jednak przyznaje:

„Może ktoś pomyśli, że gry internetowe są tylko dla młodych. Starsze panie powinny dziergać na szydełku, bawić wnuki, albo dłubać coś w ogródeczku... A tu proszę: my też chcemy wejść w ten fascynujący świat wirtualny i (może stukając laseczką albo kuśtykając, bo bioderko już nie takie ochocze) iść do przodu.”

Zdziwiłam się! Nawet osoby starsze potrafią spędzać godzinami czas na Awatarii. Ten wywiad tylko potwierdza to, że każdy może grać w gry wirtualne!
Niestety wywiad nie należy do tych dłuższych, są tylko 2 rozmowy z użytkowniczkami w różnym wieku. Sama nie mam pojęcia jak one się skontaktowały z administracją Awatarii i Naszej Klasy, ale sama chciałabym udzielić takiego wywiadu. A wy? 😄
Po przeczytaniu wywiadu zajrzałam na inne artykuły. O Awatarii nie było nic więcej (chyba, że było to dawno temu). Może administracja w końcu weźmie się w garść? Wszyscy narzekają, a jednak nie wiemy co jest powodem tego że nadal nie mamy zaległych ubrań i mebli... i czy kiedykolwiek je otrzymamy.
Emilka ♥

2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.