sobota, 2 września 2017

Tworzymy grafikę kanału #1 (new)

Siemanko!
Rozpoczynamy nową serię, która była prowadzona na nie prosperującym już blogu- Kosmos Awatarii. Coś poszło nie tak i blog się rozpadł, co nie oznacza, że nie mogę prowadzić serii, które tam były prowadzone. Jedną z nich jest tworzenie grafiki na... kanał na Youtube! Tak swoją drogą już w poniedziałek rozpoczęcie roku szkolnego- cieszycie się? Ja nie bardzo...

Tutaj mamy szablon, bo może wiecie i nie, ale aby wykonać grafikę na Yt powinno się stosować szablon. Chyba, że chcecie aby na banerze był tylko kawałek Waszego dzieła. Ja osobiście używam tego i jestem zadowolona. Może chcecie abym zrobiła poradnik jak wykonać najprostsze tło?






Teraz rzecz najważniejsza- tło. Bo bez szablonu da się zrobić grafikę. Bez tła nie ujedziesz 😛 Idzie jesień, dlatego wypadałoby wybrać tło w klimacie tej pory roku. Przecież nie będzie wiosny, kiedy na dworzu leje deszcz i wieje wiatr. (Ja mam jeszcze baner na wiosnę ale ciii) Wybrałam moim zdaniem te najładniejsze, ale nie było łatwo, bo jesień to taka piękna pora roku, że trudno było wybrać 5 najlepszych, dlatego zdecydowałam się na 6. Wybierzcie najładniejsze ponieważ to tło będę używać u siebie na kanale. Do następnego razu, hej!
Olka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.