środa, 27 września 2017

Rosyjskie Cuda #2

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście. Przepraszam, że dawno nie było postów z mojej strony, ale jest to spowodowane nauką, bo jak wiecie 3 gimnazjum to nie przelewki, ale dobra bez zbędnego przedłużania przejdę już do głównego tematu posta. A więc dzisiaj przechodzę do Was z serią  'Rosyjskie Cuda'. Zapraszam do czytania .

                                                                          ♥Pierwsza♥
Tak się prezentuje pierwsza profilówka. Tym razem jest to  mężczyzna, który ma długie jak na chłopaka rude włosy z pasemkami. Jest ubrany w białą koszulę z kołnierzykiem . W tle widać stojący zegar oraz akwarium. W sumie nie ma zbyt co się rozpisywać na temat tej przeróbki. Mnie osobiście się ona podoba, a Wam?
Ocena: 10/10

♥Druga♥

Druga profilówka jest trochę małej rozdzielczości, chciałam ją powiększyć, ale wtedy będzie brzydka i niewyraźna. No, ale zacznijmy od opisywania. Art przedstawia kobietę, która zawiązuje mężczyznę łańcuchem. Jak widać ta profilówka jest dosyć wyzywająca oraz ponura. Dominuje tu przeważnie kolor czarny. Kobieta ubrana jest w krótkie spodenki 'Vine' i krótki top ze swetrem Na głowie ma wielki kapelusz, zaś na rękach czerwone i dosyć długie rękawice. Mężczyzna za ś jest ubrany w czarny t- shirt, kurtkę oraz spodnie. Do tego ma opaskę piracką, okulary i bandamkę.  Ogółem podoba mi się ten artbook
Ocena: 9/10

♥Trzecia♥

Tym razem jest to tło. Po prostu skradło moje serce. Wiem, że teraz już pewnie nikt nie robi profilówek z tłami z Rosji, ale ta mi się naprawdę podoba. Jak widać na środku rośnie drzewo, na którym powieszony jest hamak. W oddali można ujrzeć wodospad oraz dużo roślin. Na dole tła jest mały staw i wiele różnego rodzaju kwiatów. 
Ocena: 10/10
To by było na tyle w tym poście do zobaczenia, papa!
/Taylor


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.