czwartek, 7 września 2017

Przeceny!

Cześć.
Czwartkowe popołudnie, zapewne większość jest już w domu. Jak tam u was? Jak mija czas w szkole? U mnie już zapowiedziana jest klasówka!!! Ale po liceum takich rzeczy można się spodziewać... Zacznijmy od głównego tematu, czyli przecen.
Okej! U dziewczyn zostały przecenione cztery stroje wróżek. Ceny są na prawdę przyzwoite, to przyznam. Możliwe, że nawet skorzystam. Stroje te zawierają dosyć popularne u dziewcząt dodatki do ubioru. U chłopaków natomiast zostały przecenione stroje, które są bardzo rzadko kupowane np. strój cyborga. U nich ceny są jeszcze niższe niż nasze, ale strojów jest mniej. Mimo wszystko przecena bardzo mi się podoba, a co wy o niej myślicie?
A teraz druga część posta zupełnie odbiegająca od głównego tematu. W planach mam zorganizowanie imprezy blogowej w następnym tygodniu. Myślę, że to będzie piątek po godzinie 16. I pytam was - co o tym myślicie?
Do następnego posta!
Emilka ♥

3 komentarze:

  1. U mnie już 3 klasówki o nie 😂 Ale teraz kocham chodzić do szkoły że względu na klasę 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie już cały tydzień kolejny jest zawalony klasówkami 😓

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie suczka z matmy już odpytuje i sprawdzian zapowiedziała pinda pffff

    /Primadonna

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.