piątek, 22 września 2017

Nowy wizerunek bloga.

Dziś pierwszy dzień jesieni. A więc pasowałoby zmienić nagłówek bloga, prawda? Dosyć już letnich klimatów! Zaczyna się jesień. W związku z tym przygotowałam nietypowy nagłówek, który mogliście już zobaczyć (no bo jakże inaczej).

Tak wiem, że to bardziej przypomina banner i tak wiem że wcale nie jest podobne do nagłówka. Ale dla odmiany przydałoby się zrobić coś nietypowego i prostego. Na nagłówku skład naszej obecnej administracji - Oliwia, Ola i ja, Emilka. Przedstawię wam również drugą wersję nagłówka:
Z początku wydawał się w porządku, jednak potem czegoś mi w nim zabrakło i nie spodobał mi się. W planach miałam zamiar zrobić taką jakby starą, spaloną fotografię, a zamiast tego wyszło... no cóż. Nic ciekawego. Zostawię wam również sondę, ale zanim to, to odpowiem na pytanie które nurtuje wielu. A co z naborem? A co? No niestety nic, nie będzie nikogo nowego. Racja, zgłosiła się jedna osoba jednak jej zgłoszenie nas specjalnie nie przekonywało (zawierało dużo emotikon i zostało napisane ''na szybko'' chyba). Następny nabór mam zamiar zrobić w grudniu, potem odbędzie się plebiscyt na administratora roku. Podobnie jak miało to miejsce rok temu. :)
Emilka ♥



3 komentarze:

  1. Na bieRZąco? XDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka mała poprawa nie obrażajcie sie czy cos tylko chcę powiadomić że pisze się "na bieżąco" XDD

    /Haseki

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah, właśnie wiem. XD
    Potem poprawię.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.