wtorek, 19 września 2017

Stylizacja z dodatkiem #4 - włosy ''Buntowniczka''

Cześć. 
W związku z tym, że ostatnio pojawiły się nowe ubrania postanowiłam wymyślić stylizacje, których dodatkiem będą włosy Buntowniczka. Zaczniemy od stylizacji dosyć nietypowej a zarazem przereklamowanej ze względu na niektóre z dodatków.
 Pierwsza ze stylizacji to taka ''typowa'' Tumbrl Girl. Tak to przynajmniej niektórzy nazywają. W tym ubiorze możecie odnaleźć pas wiedźmy, kolczyki krzyże a także rajstopy Punk i tatuaż oraz bransoletę Punk. Ostatnio zakupiłam sobie naszyjnik, który również wykorzystałam do tej stylizacji i nie ukrywam, że bardzo przypadł mi do gustu. Oczywiście urozmaiceniem są tutaj okulary.
 Następna stylizacja jest w niewielkim stopniu podobna do poprzedniej, a jednak coś je rozróżnia. Wykorzystany został tutaj także płomień ognistej wiedźmy. Oczywiście jeżeli niektórzy nie chcą - mogą odpuścić sobie pelerynę. Cały wizerunek można nazwać zbuntowaną nastolatką.
 Kolejna stylizacja nie jest już taka jak poprzednie. Tutaj mamy spokojną, grzeczną dziewczynę. Kolory mienią się od różu, aż po błękit i biel. Podoba wam się?
Ostatnia ze stylizacji jest dosyć abstrakcyjna. Kolory różnią się od siebie całkowicie. Wizerunek przedstawia szaloną dziewczynkę. Zamiast butów Ne.On możecie użyć szmaragdowych butków za srebrne monety jakie można zakupić na awataryjskim sklepie.
Stylizacje przypadły wam do gustu? Jeżeli tak to napiszcie o nich kilka zdań! Będę niezmiernie wdzięczna. Mam nadzieję, że ten dzień upłynie wam w miłej atmosferze. :)
Miłego dnia!
Emi ♥

3 komentarze:

  1. Ahh, i te dobranie kolorystyczne. <33
    Ty to masz gust! Ohh, naucz mnie tak ubierać.
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.