środa, 20 września 2017

Stylizacje na okazje #1 ❷

Siemanko!
Dziś zaczynamy drugi sezon serii Cary, naszej byłej administratorki. Chodzi o zabawę stylizację na okazję. Dzisiejszym tematem będzie...♥

Powrót do szkółki, jak kto woli- Back to school. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo polubiłam chodzić do szkoły. Mam superową klasę i chyba tylko dlatego. Na pewno nie ze względu na e-dziennik. Już nie można podrobić podpisu bądź powiedzieć, że ta jedynka z matmy za brak pracy domowej [*] Dziś zaprezentuję 3 stylizacje na powrót o ukochanej szkoły, na którą każdy czeka. (Sarkazm)
1. ''Zwiewny motyl''

W stylizacji przejawia kolor biały i niebieski, dlatego tło jest o kolorze błękitnym. Stylizacja bardziej na letnie dni, które już raczej nie nastąpią. Idealnie pasuje spódniczka i buty. Kolczyki i wianek dodają uroku, bo jeszcze mamy lato 😉 Moja postać, nie wiem jak to ująć, poprawia spódnicę, coś z niej strzepuje?  Nie mam zielonego pojęcia...
2. ''Na zimne dni''
Za chwilkę zacznie się sezon ''Ale zimno'' zamiast hej. Nie wiem, jak u Was ale u mnie już takie dni nastały. Temperatura sięga około 10,11 stopni Celsjusza? Na taką pogodę są najlepsze bluzy. Z resztą każdy chyba to wie. Stylizacja nie jest jakaś zjawiskowa. Zwykłe jeansy, buty sportowe, bluza, kolczyki i coś w rodzaju chockera, obroży? (XD) W przeciwieństwie do tamtej stylizacji nie jest kolorowa, wręcz przeciwnie- szara i ponura.
3. Jesienne barwy.
Już tylko 3 dni i jesień. Kolorowe liście, deszczowe dni i potężny wiatr. Tego mi brakuje. Powyższa propozycja jest w kolorze pomarańczowym i żółtym (może jeszcze troszkę zielonego.) Kolory idealnie ze sobą współgrają. Co prawda całość nie będzie praktyczna jesienią, ale uważam, że powinna się tu znaleźć.
4. Neonówka
Już ostatnia stylizacja, tym razem bardziej praktyczna na tę zimnicę. Dużo tu kolorów- wiśniowy, biały, zielony, fioletowy, niebieski i róż. Look jest dość ciekawy. Kurteczka dodaje klimatu jesiennego. Nie ma tutaj tysiąca drobiazgów i najróżniejszych dodatków, tylko opaska ''Cherry'' Wszystko idealnie ze sobą współgra. Szczerze mówiąc, to ubrałabym się tak do mojej kochaniutkiej szkoły.
Życzę wszystkim sukcesów w nauce i przypominam- jeszcze 9 i pół miesięcy siedzenia w ławkach ^^
Ahh ten humor...
//Olka xx

3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.