środa, 13 września 2017

Była aktualizacja? U nas?!

Hej!
Dzisiaj środa, a więc przybywam do was z nowymi newsami! Dowiedziałam się, że na Awatarię zostały dodane nowe ubrania! Jednak nie u nas (mam na myśli nk.pl)! No jakże to mogłoby być, przecież to niedopuszczalne (sarkazm). Ale wracając - dzisiaj na Naszej Klasie spotkałam pewną osobę, która posiadała w ręce przedmiot jakiego nie ma w sklepie:
Pozwoliłam sobie przeprowadzić mały ''wywiadzik'' na ten temat. Zobaczcie czego się dowiedziałam!
Jak widzicie na minutę został dodany strój Harley Queen!!! Dostałam również zdjęcie od Angeli za co bardzo jej dziękuję:
Tak prezentuje się postać we włosach z tego kompletu. Ładnie, prawda? Nie wiem jak wam, ale mi się podoba! Otrzymałam kolejne screeny, na których można zobaczyć ceny stroju Harley Queen!


Ceny jakieś tragiczne nie są. Myślałam, że strój będzie droższy. Plusem tutaj jest to, że ubrania są sprzedawane oddzielnie! Bardzo podoba mi się ta fryzura. ♥
A tutaj zdjęcie, które przesłała mi Oliwia. Tak prezentują się obydwa stroje. Obydwa są ładne, ale zdziwiła mnie cena tego drugiego. Nie ukrywam, że to on przypadł mi do gustu! Jest śliczny! Drugi strój nosi nazwę Wiedźma ognia. Na chwilę obecną mam tylko zdjęcia od dziewczyn, ale postaram się załatwić też te od chłopców. Jak wam się podobają stroje? Jak dla mnie - są super!
To paa! 
Emilka ♥

EDIT: Stroje pojawiły się także na Naszej Klasie! :)



5 komentarzy:

  1. Na rosyjskiej są cały czas :C
    /Miss Filly

    OdpowiedzUsuń
  2. U chłopaków jest joker
    /Miss Filly

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, gdy ja zobaczyłam (to była około 14:33 do 14:35) te ciuchy były mega drogie : koszulka powyżej 50 g + vip jeżeli dobrze pamiętam, płomień 10 tysięcy S + vip, a ten ognisty strój był za G
    /Coccinelle

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie stroje te zostaną dodane w czwartek (jutro) lub na halloween. Sam fakt, że nowość została przetłumaczona na język polski wiele daje di myślenia :) Pozdrawiam cieplutko!!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Te stroje są cudowne, ale nie rozumiem co administratorzy robią, że na chwilę dodają te stroje, jestem ciekawa czy dodadzą te wszystkie stroje z ostatniego czasu dodadzą kiedyś na stałe, mam nadzieję, że tak ❤

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.