sobota, 23 września 2017

Chłopaki do wzięcia #3

Hejka.
Przepraszam, że spóźniłam się z dodaniem kolejnej części tej zabawy, jednak przez ostatnie 3 tygodnie dużo pracowałam, aby napisać dziś tego posta. Najpierw- drobna zmiana. Każda z uczestniczek ma swoją ''kartę'', aby pamiętała jakiego ma chłopaka itp. Ostatnio każda z dziewczyn wybrała sobie kwiatki. Boicie się haha. Jeżeli tak to słusznie, bo ja robiłam je sama i wyglądają jak wyglądają. Ale wpierw karta każdej dziewczyny.
Uzależniona.

Gabi.

Laura.

Kradnę Renty.
(jeżeli nie będziesz się udzielać zostaniesz zastąpiona inną uczestniczką)

Daj mi marsa.
Teraz przyszła pora na bukieciki od naszych panów. Gotowe? Zapnijcie pasy i jedziemy ^^
Uzależniona.
Gabi.
Laura.
Kradnę renty.
Daj mi marsa.
Przepraszam, że nie są równe ale jakość byłaby paskudna [*] Wszystkie kwiatki, sukienki itp są z Rosji. Każdy bukiet jest jedyny w swoim rodzaju. Bardzo się starałam i liczę, że to docenicie. Kolejną rzeczą, którą będziecie musiały wybrać jest... lokalizacja randki! Bo jakże by inaczej. Przecież pierwszy raz musi być w wyjątkowym miejscu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zatem wybierajcie dziewczęta!
*RANDKI
Czas macie do 1 października. Ja już się żegnam z wszystkimi, do usłyszenia i hej!
//Olka xx👋

13 komentarzy:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.