poniedziałek, 11 września 2017

Przeprosiny :'(

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście. Nie pisałam dla Was, hmm może z ponad tydzień, za co Was bardzo, ale to bardzo przepraszam, ponieważ, mam naprawdę dużo na głowie. Niby początki, a ja mam już naprawdę zawalony tydzień sprawdzianami oraz kartkówkami...Tego posta też piszę na szybkiego, gdyż muszę uczyć się z biologii na sprawdzian, a materiału nie ukrywajmy jest dosyć sporo. W ogóle to ostatnio nie miałam weny na pisanie, bo bolała mnie trochę głowa, no i oczywiście czasu nie miałam. Teraz to w ogóle nie mam czasu dla siebie, gdyż kończę, po siedmiu, ośmiu godzinach, a jak przychodzę, to jest dosyć późno i nawet z lekcjami oraz z nauką się nie wyrabiam. A co dopiero z postami. Naprawdę przepraszam Was za brak obecności postów z mojej strony, no ale cóż, trzeba jakoś żyć. To by było na tyle, ja już się z Wami żegnam ;'/ i do zobaczenia w kolejnym poście.
Papa!
/Taylor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.