czwartek, 14 września 2017

Dokładne omówienie najnowszych kompletów.

Czekaliśmy, czekaliśmy i się doczekaliśmy! Nowe stroje pojawiły się na Naszej Klasie. Zaczniemy od kompletów dla dziewcząt (bo dziewczęta mają pierwszeństwo ♥). 
A więc te komplety mogliście już znać z poprzedniego posta. Jak widzicie prawie nic się nie zmieniło. Pierwszy z nich nosi nazwę Buntowniczka, ale jest wam znany chyba lepiej jako Harley Queen z filmu Legion Samobójców. Drugi strój nie ma określonej nazwy, ale najlepiej mówić Ognista Wiedźma lub Wiedźma Ognia. Tutaj nareszcie doczekaliśmy się kompletu za srebro, do tego niektóre z przedmiotów np. ogień w ręce jest dosyć tani! Pozwoliłam sobie zakupić komplet. Jak się prezentuję?


Strój, a raczej sam kostium jest bardzo szeroki ale nadzwyczaj piękny. Na prawdę podoba mi się jego wykonanie. Świetny efekt. Płomień w ręce ma jeszcze błąd, ponieważ jak się odwróci postać to on jest na wierzchu zamiast w ręce... ale przymknijmy na to oko... A wracając do kostiumu - także jest w nim błąd, tył sukienki na plecach. Korona jest w porządku.


Zakupiłam również fryzurę z pierwszego kompletu, czyli Buntowniczka. Kosztowało mnie to 45 złotych monet oraz status V.I.P. Jednak z fryzury jestem zadowolona. Ona także ma błąd, gdy się odwrócimy to część z niebieską kitką jest taka jakby przycięta. Może to miał być efekt takiej jakby kitki z tyłu. Ale nie jestem pewna. Ten strój także jest bardzo ładny. Przejdźmy do chłopców:
Tutaj mamy takie stroje. Pierwszy to Żartowniś. Jest on nawiązaniem do Jokera, znanego wam zapewne z Batmana. Drugi ze strojów nosi nazwę Czarodziej. Ten natomiast jest nawiązaniem do filmu Doktor Strange, o ilę się nie mylę.
Budżet na koncie chłopaka nie był wystarczający i niestety nie mogłam zakupić niczego. Jednak mamy tutaj wszystko co nowe. Kostium za srebrne monety składa się z jednej części. A szkoda... nie przypadł mi do gustu. Drugi kostium składa się z wielu części. Podoba mi się tutaj ten tatuaż. Maska także jest w porządku. A co wy, chłopaki o tym myślicie?

To wszystko co miałam wam do przekazania. A dziwne to, że stroje z rubryki Superbohaterowie są dodawane na polską Awatarię, a inne których jeszcze w Polce nie ma - nie... No cóż wyczekujmy ich dalej, może kiedyś się pojawią...
Do zobaczenia!
Emilka ♥

3 komentarze:

  1. Ja już się nimi tak bardzo nie nacieszyłam bo widziałam u rosjan na YT już te stroje ;-;
    ~Miss Filly

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.