czwartek, 28 września 2017

100 faktów o mnie

Hejka!
Witajcie w kolejnym  poście dzisiaj przechodzę do was z 100 faktów o mnie. Myślę, że trudno nie będzie.Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy!
1. Mam na imię Oliwia.
2. Mam 14 lat.
3. Urodziłam się 5 grudnia.
4. Mieszkam w województwie mazowieckim
5. Mam młodszą siostrę.
6. Nie lubię Matematyki, Chemii oraz Fizyki
7. Za to, najbardziej lubię Niemiecki
8. Średnio lubię psy.
9. Uwielbiam wszystko co miauczące i mruczące♥
10. Mam dosyć sporo ibff.
11. Nienawidzę tańczyć i śpiewać.
12. Badminton oraz hokej to mój ulubiony sport.
13. Na bierzmowanie miałam imię Laura.
14. Kocham jeść słodycze.
15. Nie lubię lukrecji.
16. Nie mam chłopaka.
17. Mam świnkę morską, dwa koty, psa oraz rybki.
18. Moją ulubioną bajką z dzieciństwa są smerfy XD
19. Oprócz awatarii gram w Second Life ( polecam)
20. Moje ulubione sklepy z ubraniami to: Sinsay, H&M, Cropp..
21.  Niezbyt lubię warzywa, za to owoce uwielbiam.
22. Moje ulubione blogi o awatarii to Pa, Ba, Kca, Ha...
23. Uwielbiam pływać
24. Jak wychodzę z wody mam zawsze czerwony oczy...
25. Lubię czytać tylko komiksy i książki prowadzone w formacie dziennika, np 'Dziennik Cwaniaczka', 'Dzienniki Nikki'. Polecam.
26. Nie cierpię owadów,pająków
27. Jestem brunetką.
28. Mam dosyć dziwne ubarwienie oczu, ponieważ jedno mam niebieskie, a drugie zielono -  brązowe.
29.  Niezbyt lubię WS( Wspaniałe Stulecie), jedynie kocham sułtankę Martę ♥
30. Jestem wrażliwa.
31. Lubię Nutellę, ale bez przesady.
32. Wolę KFC od MacDonald'a
33. Kocham lemoniadę!
34. Nie lubię Sarsy, Margaret.
35.  Lubię oglądać YouTube.
36.  Maluję się xD
37. Nie lubię spódnic..
38. Lubię wygdne ubrania.
39.  Boję się pająków.
40.  Mam klaustrofobię O.o
41. Mam lęk wysokości.
42. Nie lubię grać w gry planszowe, bo to nudne..
43. Mój rozmiar buta to 39.
44. Lubię słuchać kawały, a najbardziej Laury XD.
45. Noszę aparat na zęby.
46.  Byłam kilka razy za granicą.
47. Bardzo łatwo się wzruszam :'(
48.  Nie cierpię Disco Polo.
49.  Boję się burzy.
50.  Mam 171 wzrostu.
51.  Nie mam talentu.
52.  Nie słodzę herbaty.
53.  Nienawidzę upałów.
54. Kocham deszcz.
55. Moim ulubionym portalem społecznościowym jest facebook ♥
56.  Nie lubię teatru.
57.  Mam piórnik we flamingi ( fajny fakt c'nie?)
58. Kocham biologię a szczególnie tematy o człowieku.
59. Mój pokój jest biały jak śnieg.
60. Kiedyś miałam parę swoich blogów.
61. Nie lubię nudy.
62. Mam telefon marki Samsung Galaxy.
63.  Kocham Pop .
64. Moja ulubione piosenki to 'Treat you better' ,'Stiches', Lama in my loving room', ' Thunder'...
65. Najgorsza książka jaką kiedykolwiek czytałam to Krzyżacy ( nie polecam).
66.  Najbardziej lubię blogi o tematyce plotkarskiej XD
67. Mam kanał na yt, ale nie nagrywam
68. Wolę morze od gór.
69.  Mieszkam w bloku.
70. Jestem katoliczką xdd
71.  Nie lubię gadów i płazów.
72.  Nie umiem wytrzymać bez słodyczy..
73.  Nie lubię waty cukrowej, bo jest za słodka i tuczyy.
74. Wolę kawiarnię niż pizzerię.
75. W wolne dni kocham chodzić na szoping z przyjaciółmi.
76.  Nie zbieram świeżaków i lidlaków, ale podoba mi się czosneczek czesio.
78.  Na historii najbardziej lubię mówić o wojnach światowych .
79. Nie lubię średniowiecza i starożytności .
80. Mam plecak z Coolpacka w typie Vansa (?)
81. Nie lubię lodów świderków i miętowych ( blee)
82. Moja ulubiona fryzura to dwa warkocze dobierane ♥
83. Noszę biżuterię.
84. Lubię frugo i tymbarki.
85. Na youtub'ie oglądam Sylwię Lipkę, Stuu,True Beauty is Internal,  Hopelinka, ..
86.  Kocham gotować.
87. Uczę się dosyć dobrze.
88.  Lubię cropp topy.
89.  Nie lubię Halowee.
90. Jestem dosyć miła xD.
91.  Mam parę marzeń.
92. W przyszłości chcę mieć dużo kotóww.
93. Jestem wytrwała.
94.  Lubię sobie robi selfie.
95. Najlepsze efekty na snapchacie.
96.  Kocham jesień, te liściee !
97. Nienawidzę liczyć, obliczać >.<
98. Lubię krótkie skarpetki xD
99. Awataria mi się nie nudzi.
100. Mam wspaniałych przyjaciół i rodzinę.
No, nareszcie skończyłam, to. Pisałam, przez dwa dni i nie miałam z tym najmniejszego problemu. Okej, więc to na tyle w tym poście, do zobaczenia, papa!
/Taylor



5 komentarzy:

  1. Ahuhu~
    A kto by nie lubił moich dowcipów? XD
    Bosh... Jak nie można Halloween lubić?! Straciłam już całkiem wiarę w ludzkość...
    /FriskusIdiotusZiomkusPoCoJaToPiszeWOgóle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może temu nie lubi Halloween, bo chrześcijanie go nie obchodzą (albo raczej nie powinni obchodzić)
      To ja zaczynam tracić wiarę w ludzkość, jak np. ludzie po bierzmowaniu obchodzą Halloween.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. No właśnie dlatego XD

      Usuń
  2. Way cool! Some extremely valikd points! I appreciate youu penning this article and also the rest of the site is also very good.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.